G: MITÄ sellaista olet TEHNYT mitä kukaan ystäväpiirissäsi EI ole tehnyt?? ev
Kommentit (33)
saanut 2 lasta
hoitanut lapsiamme kotona 4 vuotta
Noinhan just suunnilleen kaikki tekee mun piireissä....
ekaksi tuli mieleen pano golf kentällä (yöllä tosin).
Olen saanut luovutusiittiöillä alkunsa saaneita lapsia. En tiedä, että kukaan ystäväpiiristäni olisi saanut.
Ja ollaan sentään liki 3-kymppisiä, kuten kaveritkin...
4
Osaan lisääntyä partenogeneettisesti.
- ollut aktiivipoliitikkona 8 vuotta
- työskennellyt kansainvälisissä tehtävissä vuosia, matkustan ulkomailla viikottain
- olen kyseenalaistanut esimieheni ammattitaidon
- ollut tv-ohjelmissa monia kertoja
- mennyt kaksi kertaa naimisiin
- pidän viinistä ja juon sitä paljon
- pidän raskaasta metallimusiikista ja kuuntelen sitä päivittäin
Olen ainoa, jolla on kaksi opiskelupaikkaa. Olen ainoa, jolla on osaomistusasunto. Olen ainoa, joka on seurustellut hullun kanssa (ainakin tietääkseni). Olen ainoa, joka istuu yksin joka ilta kotona. En ole käynyt ulkona pariin vuoteen. Olen ainoa, joka on tekemässä harrastuksestaan ammatin.
Tosin nyt tämä (uusi) työantaja teki korjausliikkeen ja ylensi minut aikaisempaa vastaavaan tai vähän parempaan asemaan. Mutta kyllä siis kaveripiirissä ihmeteltiin ratkaisuani lähteä ehdoin tahdoin ottamaan takapakkia uralla, jotta lapsille ja perheelle yleensäkin jäisi enemmän aikaa.
pettänyt, asunut osaomistus asunossa, tehnyt asuntokaupoilla yli 30 000e tulot..jne.
Lisäksi olen ystäväpiirissäni ainut jolla on yli 10 alaista töissä.
Muut joko: avoliitossa, ei lapsia
tai avioliitossa+lapsia
kaikki muut on eronneet tänä aikana....
Sitä ei kukaan myöskän käsittäisi, koska minulla on hyvä ammatti ja hyvä koulutus. Enkä pystyisi kellekään sitä selittämään...
Ainut jota ei ole pyydetty kummiksi..
Ainut akateeminen/uraihminen
Ainut jolla on komea/fiksu mies..
Itselleni määrättiin korvauksia, joita mies ei kuitenkaan maksanut.
Mies oli aikaisemmin tuomittu jostain varkaudesta.
En voi luetella kun heti tunnistaa, enkä tahdo että kukaan näkee että puhun niistä asioista.