Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit!!!! Koska seksihalut taas palaa??

Vierailija
24.03.2007 |

Lopetin imetyksen pari kuukautta sitten lapsen ollessa n.8kk. Luulin, että halut palaavat taas imetyksen lopettamisen jälkeen, mutta ei...

Raskaus- ja imetysaikana seksi ei oikein napannut ja oon nyt odotellut, että jotain viboja tulis mutta... mies pelkää etten enää halua häntä ja kohta alan pelätä minäkin. Onko múilla samanlaisia kokemuksia?

Siis että koska seksielämä on taas palannut normaaleihin uomiinsa.. ja meillä ainakin se oli ennen tosi aktiivista..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun äiti saa nukkua riittävästi ja touhuaa päivän aikaan muutakin vaipanvaihtoa. Eikä kahdella punaviinilasilla ole muuta kuin positiivistä vaikutusta.

Uni on a ja o.

asian kokenut iskä

Vierailija
2/16 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta toisilla ei koskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee itsensä iloiseksi, pirteäksi ja elinvoimaiseksi, eikä yksin äidiksi, hoivaajaksi, huolehtijaksi ja pyllynpesijäksi.

Vierailija
4/16 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikkilapsen vanhempana ei seksi edes käynyt mielessä ekaan vuoteen. Sitten tokan vuoden ajan lapsi itki vieläkin iltaisin, ja muulloin meillä seksiä ei harrasteta (muiden kiireiden vuoksi).

2½ vuoden jälkeen seksiä on jo ajoittain. Entiselleen seksielämä tuskin palaa...

Vierailija
5/16 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole palannut ollenkaan entiselleen. Nyt 1 kerta/vuosi.

Vierailija
6/16 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 vuotta synnytyksen jälkeen palaavat halut täysimääräisinä.

Osittain palaavat vuosi synnytyksen jälkeen.

Itsellä näin kolmen lapsen jälkeen.

Nyt haluja enemmän kuin ennen raskauksia, kun nuorin kohta 5 v.

Vierailija
7/16 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeuteen voi vaikuttaa se, että en synnyttänyt alakautta, vaan vauva tuli maailmaan sektiolla.

Hieman arastelin paikkoja mutta jo toisella yrittämällä seksi luisti kuten ennenkin. Ainoastaan vatsanseutua on varottava, koska arpi on hieman kipeä vielä. Mutta varsinaisiin haluihin raskaus / keisarileikkaus ei ole vaikuttanut.

Olen kyllä monasti miettinyt miten olisi seksielämämme käynyt, jos olisin synnyttänyt alakautta.

Oikeastaan yllätyin, että palasi näin nopeasti ennalleen.

Vierailija
8/16 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sormia napsauttamalla palaa. Halailkaa paljon miehesi kanssa, siitä läheisyydestä se lähtee

Vierailija
9/16 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ittellä raskausaikanakin himot hyrräsi vauhilla. muutaman viikon synnytyksen jälkeen oli jo pakko päästä taas rakastelemaan kun himotti niin paljon.

siispä ihan on yksilöllistä koska palaa halut. toisilla ei ikinä katoakkaan, toisilla palaa pian ja toisilla ei koskaan.

Vierailija
10/16 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palasi 10kk toisen lapsen syntymän jälkeen. lapsi on nyt 1,5v ja mä oon ihan pervo, en oo ikinä ollu näin " halukas" jopa mies jää nykyään kakkoseksi joten joudun usein turvautuun omaan käteen....

joten toivoa on:)

Vierailija
11/16 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se lyhyesti 99% tapauksista...

Vierailija
12/16 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakuttaa koko ajan, mutta seksiielämää rajoittaa miehen epämääräiset työajat, vauvan iltaitkut ja 3-vuotias vilkas poika...muta siis halut ei oo hävinneet, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
13/16 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein ymmärrä sellaista kuukausien pihtailua ennen ja jälkeen.

Vierailija
14/16 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli loppuun asti harrastettiin seksiä ja heti taas kun lääkäri antoi luvan :)

Varsin yksilöllisiä nämä jutut ovat, mutta itselläni ei ole ollut lapsen syntymän jälkeen halut hukassa.

Vierailija
15/16 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla palasi jo viikko synnytyksen jälkee..tai silloin jo hommailtiin vaikka jälkivuotoa oli:) väsyneenä ei seksi maistu mutta pirtsakkana vaikka joka päivä.. pelkäsin kyllä odotusaikana että halut menee vuosiksi monella mut ei!

Vierailija
16/16 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkukakkonen 1,5 vuotta ja halut ei oo palanneet. En tiedä edes mmitä pitäisi tehdä kun ei ole haluttanut kohta vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi