Iltasanomat: Varo näitä naisia
"Psykoterapeutti tunnistaa 3 naistyyppiä, joita kannattaa varoa ainakin jos haaveilee onnellisesta suhteesta eikä jatkuvasta draamasta. Hän neuvoo, mitä merkkejä naisessa kannattaa tarkkailla jo ensitreffeillä, jos haluaa väistää miinan."
Nyt popcornien kanssa odottamaan, milloin raivo alkaa nousta.
Kommentit (23)
Ei tarvitse lukea, näinä naisten voimaantumisen aikoina, saadaan tämäkin käännettyä miesten viaksi.
Onpas tässä ketjussa happamia ihmisiä. Menkää välillä ulos auringonpaisteeseen, syökää vaikka jätskiä ja hymyilkää ihmisille. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tässä ketjussa happamia ihmisiä. Menkää välillä ulos auringonpaisteeseen, syökää vaikka jätskiä ja hymyilkää ihmisille. Kyllä se siitä.
Et taida tehdä itse niin kuin opetat?
Oma vinkkini: Älö ryhdy suhteeseen naisen kanssa, jonka tunnetila vaihtuu aurinkoiden hymyilevästä räjähtäväksi raivoksi suunnilleen sormia napsauttamalla. Helvetin rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma vinkkini: Älö ryhdy suhteeseen naisen kanssa, jonka tunnetila vaihtuu aurinkoiden hymyilevästä räjähtäväksi raivoksi suunnilleen sormia napsauttamalla. Helvetin rasittavaa.
*NAPS* muija, tuo kaljaa ja ota suihin kun katson jynkkyä telkusta
Se on ku se entinen pappi, joka saarnas, et älkää tehkö niinku minä teen, vaan niinku minä opetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään juonut aamukahvin auringonpaisteessa ja nauttinut kauniista päivästä. Mukavaa se oli, vaikka oma piponi ei ollut alunperinkään kovin kireällä. En vaan ymmärrä sellaista yltiöpäistä negatiivisuutta ja valitusta joka asiasta. Elämän voi ottaa myös rennommin ja olla hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
adhd?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
adhd?
Itselläni ainakin epävakaa :D
Olen ilkeä ja hullu mutta ei se kyllä vientiä ole rajoittanut. Siis en edes laske sitä kuinka moni haluaisi panna koska se nyt on ok-näköiselle naiselle hädintuskin mikään meriitti, vaan että miehet nimenomaan sinnikkäästi haluavat parisuhteeseen. Itku meinaa kyllä tulla sitten hetken päästä suhteessa, mutta ihme kyllä olen kuitenkin silti aina ollut se jättäjä vaikka olisin ansainnut tulla nakatuksi pöpelikköön samantien.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku jolla on lukuoikeus tiivistää nämä 3 tyyppiä?
Ei oovielä Suomenmaasta sellaista löytynny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
adhd?
Olen ilkeä ja hullu mutta ei se kyllä vientiä ole rajoittanut. Siis en edes laske sitä kuinka moni haluaisi panna koska se nyt on ok-näköiselle naiselle hädintuskin mikään meriitti, vaan että miehet nimenomaan sinnikkäästi haluavat parisuhteeseen. Itku meinaa kyllä tulla sitten hetken päästä suhteessa, mutta ihme kyllä olen kuitenkin silti aina ollut se jättäjä vaikka olisin ansainnut tulla nakatuksi pöpelikköön samantien.
no tulihan se sieltä, kirjoihin liittyy kaikenlaista pyykkiin.
Vierailija kirjoitti:
1.narsisti(-nainen)
2.yliherkkä(-nainen)
3.mielisairas(esim.skuitsofrenia,-nainen)
Nämä nyt ensiksi tulee mieleen/kokemukseni mukaan on, osalla (-naisista) joita ei niillä ensi kerroilla voi edes aavistaa..
Voimaantuneet naiset ovat kyllä turnoffeja. Allah varjelkoon meitä miehiä niiltä.
Olisiko kyse samoista piirteistä joita kannattaa välttää myös miehissä, jos haluaa tasapainoisen ja kestävän suhteen? Se että nauttii toisen provosoimisesta raivoon on ainakin yksi punalippu, tai lakana suorastaan.
Tässä vielä linkki MIEHIIN joita kannattaa varoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
adhd?
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään juonut aamukahvin auringonpaisteessa ja nauttinut kauniista päivästä. Mukavaa se oli, vaikka oma piponi ei ollut alunperinkään kovin kireällä. En vaan ymmärrä sellaista yltiöpäistä negatiivisuutta ja valitusta joka asiasta. Elämän voi ottaa myös rennommin ja olla hyvällä tuulella.
Henkilöt, jotka ovat useimmiten hyvällä tuulella, luulevat että voi valita tunnetilansa. Henkilöt, jotka ovat usein huonolla tuulella, ymmärtävät, ettei voi valita, sillä ovat lukuisia kertoja yrittäneet ilman tulosta.