Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko Hotelli Marian muuttaa kodeiksi asunnottomille?

Vierailija
12.06.2025 |

Tarvitaan rajuja ratkaisuja. Yhä enemmän kokonaisia perheitäkin asunnottomina. Esim Hekalta ei saa enää asuntoa ja iso osa menee tiskin alta. Tuossa hotellissa hyvin vähän asiakkaita. Lähes kaikki hotellit vajaakäytöllä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kommunistin päästää kotiinsa, vie se taulujen kiinnikkeetkin seinistä. Näin sanoi kokemusasijantuntiaystäväni itäblokin maasta aikoinaan. Alan ymmärtää häntä.

Ai hellanlettas! Vasen siipi haluaa jo hotelliin asumasn mun rahoilla. Pitäis varmaan tehdä tälle ilmiölle jotain, ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
2/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sopisi hyvin. Muutetaan se super wokiksi missä erittäin ultraspecial kunnia kansalaiset majoitetaan kun he tulevat suomeen. Sinne vaan kaikki irakista tulleet terot, lapsimorsian parit, puskaraiskarit ym. Kantasuomalaiset hovimestarit sitten tarjoavat hanhenmaksaa ja kaviaaria heille joka päivä. Ja suomalaiset naiset jonoon odottanaab että saavat avata sakset noille ihanille eksoottisille suklaasimmuille. Niin ettei heidän tarvii mennä bordelliin ja kissat ja koirat voivat kävellä rauhassa kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI OLLA TOTTAKIN V-15 FORSSAN HOTELLIINKIN TULI 3 LINJA AUTOLLISTA MONIOSAAJIA. MUKA TULI YLLÄTYKSENÄ VAIKKA RUUATKIN OLI TILATTU JO 3VK AIKAISEMMIN. FORSSA SUOMEN EPÄLUOTETUIN KAUPUNKI VARO.

Vierailija
4/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu hullumpaakin vasemman laidan suunnalta. En paljon, mut hieman hullumpaa. En ylläty enää mistään.

Vierailija
5/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi! Ei menisi kuin 2 kk, niin hotelli olisi siinä kunnossa kuin ovat asunnottomien majapaikat nyt eli osin poltettu, osin hajotettu, nurkkiin kustu ja paskalla pyyhitty ovet ja ikkunat. Koska mä voin! Eikä mun tarvii maksaa, koska olen köyhä asunnoton!

Ala-aulassa myytäisiin piriä ja pillua.

Vierailija
6/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatima respaksi kaikille avoin paavo opastaa spejausta seiniin.

Vierailija
7/7 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti on asiansa sössinyt jos ei edes Hekalta saa asuntoa. Niillä on koko ajan toista tuhatta asuntoa vapaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä