Olen alkanut kuntoilemaan. En kuitenkaan ole muuttanut syömistottumuksia
Ei ole vielä mielenkiinto riittänyt siihen että alkaisin hifistelemään ruuan kanssa. Varsinkaan nyt kesällä. Eli menee siis pari lasia viiniä ruuan kanssa päivittäin, välillä herkkuja. Lähinnä kuitenkin ulkonäöllisistä syistä tuon kuntoilun aloitin. Onkohan ihan turhaa hommaa hikoilla päivittäin jos illalla vetää kumminkin jonkun grillivartaan ja perunasalaattia?
Kommentit (10)
Jos syöt 400600 g entrecotepihvin, 200 g ranskanperunoita ja 0,5 l Coca-Colaa kolme kertaa päivässä, kokonaiskalorimäärä nousee 44105820 kcal päivässä.
Polttaaksesi nämä kalorit hölkkäämällä 8 km/h vauhdilla, 70-kiloinen henkilö kuluttaisi noin 500600 kcal tunnissa, joten liikuntaa tarvittaisiin 7,510 tuntia päivässä.
Nähdään lenkkipolulla!
Jos syöt 400 - 600 g entrecotepihvin, 200 g ranskanperunoita ja 0,5 l Coca-Colaa kolme kertaa päivässä, kokonaiskalorimäärä nousee 4410-5820 kcal päivässä.
Polttaaksesi nämä kalorit hölkkäämällä 8 km/h vauhdilla, 70-kiloinen henkilö kuluttaisi noin 500-600 kcal tunnissa, joten liikuntaa tarvittaisiin 7,5-10 tuntia päivässä.
Itsellä ulkonäkösyistä kuntoilu ei ole koskaan kantanut pitkälle. Jos olen pitänyt kuntoilujaksoja niin motivaattorina on toiminut aina terveys ja hyvä olo.
Ap, hyvä syöminen ei ole mitään hifistelyä.
Ei myöskään keskittymistä vain kaloreihin.
Ruuan sisältö on se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruoan maku on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällä hetkellä tärkein sisältö ruuassa on hyvä maku.
Olen laihtunut varsin vähän, kun lisäsin liikuntaa. Noin 4kg muutaman kuukauden sisään. Ruokavalio pysynyt samana. Liikuntaa on lähes päivittäin noin 2-3h, ennen muutosta liikuin lähinnä vain satunnaisesti ja ehkä noin 1h kerralla eli nykyään liikuntaa on aikaisempaan verrattuna paljon enemmän. Ylipainoa mulla on hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruoan maku on tärkein.
Toki, mutta ei se poista sittä, että ruuan sisällöllä on merkitys terveyteen ja hyvinvointiin. Kyllähän terveellinen ruoka maistuu myös hyvältä.
Minä syön grillivartaita ja juon oluttaa. Tavoitteeni on saada lihasmassaa, joten silloin on ihan hyvä syödä reilusti.
On. Urheilen 4x viikossa ja olen lihonut koko ajan.