Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut monesti, että ujoille ja hiljaisille puhutaan jotenkin lässyttäen

Vierailija
12.06.2025 |

MEILLE UJOILLE JA HILJAISILLE VOI PUHUA IHAN NORMAALISTI, KIITOS! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti tekee tuota, ei väliä vaikka lässytyksen kohde olisi tukevasti keski-ikäinen tai jo iällä. Myös kaikki liikuntarajoitteiset saavat osakseen äidillisen hymyn ja lässytyksen. Olen yrittänyt vihjaista hänelle asiasta, mutta on kuulemma osa hänen persoonaansa. Luultavasti projisoi omat tarpeensa tulla hoivatuksi. Ihan hirveää kuitenkin. 

Olen huomannut, että itse hoivaamista kaipaavat kuvittelevat myös muiden haluavan tulla hoivatuksi. Eivät he kysy, haluaako vastapuoli sitä vaan he vain olettavat ja toimivat sen mukaan. Teoriassa kuulostaa ihanalta ja hellyttävällä mutta tällainen hoivaaja ei osaa olla aidosti läsnä. Heille tärkeintä on saada hoivata, ei se, mitä toinen oikeasti tuntee ja tarvitsee. 

hoiva-robotti

Voin kuvitella tällaisen hoivaajatyypin loukkaantuvan sydänjuuriaan myöten, jos joku menisi nimittelemään häntä robotiksi :D 

Vierailija
22/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverini on kaunis ja ujo nainen. Tämä herättää naisissa valtavaa ärsytystä ja häntä pidetään ylimielisenä jolta pitää ottaa luulot pois. Ystäväni on mitä sydämellisin ja ihanin ihminen ja kamalaa katsottavaa millaista kohtelua saa. Jos ei ilkeillä niin sitten vähätellään. Miehet sitten taas kiinnittävät häneen huomiota kauneuden vuoksi ja ujo luonne sitten aiheuttaa sen, että miehiä olisi jatkuvasti tuppautumassa kylkeen kun ajattelevat ettei ujo nainen uskalla kieltäytyä tai on onnensa kukkuloilla kun hänet(kin) huomioidaan. Tosiasiassa tämä ystäväni saa huomiota enemmän kuin kukaan muu kaverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se tuntuu se lässytys kerro vaan rohkeasti sedälle, koitan parantaa tapani ja keljuilen sinulle jos se on sitten parempi keskustelutyyli.

Vierailija
24/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä se tuntuu se lässytys kerro vaan rohkeasti sedälle, koitan parantaa tapani ja keljuilen sinulle jos se on sitten parempi keskustelutyyli.

🤣

Vierailija
25/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää että hiljaisia pidetään automaattisesti myös ujoina. Olen hiljainen, en ujo. En pelkää ihmisiä tai puhumista. En vain halua tai jaksa.

Vierailija
26/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverini on kaunis ja ujo nainen. Tämä herättää naisissa valtavaa ärsytystä ja häntä pidetään ylimielisenä jolta pitää ottaa luulot pois. Ystäväni on mitä sydämellisin ja ihanin ihminen ja kamalaa katsottavaa millaista kohtelua saa. Jos ei ilkeillä niin sitten vähätellään. Miehet sitten taas kiinnittävät häneen huomiota kauneuden vuoksi ja ujo luonne sitten aiheuttaa sen, että miehiä olisi jatkuvasti tuppautumassa kylkeen kun ajattelevat ettei ujo nainen uskalla kieltäytyä tai on onnensa kukkuloilla kun hänet(kin) huomioidaan. Tosiasiassa tämä ystäväni saa huomiota enemmän kuin kukaan muu kaverini.

Aivan kuin olisit kirjoittanut tyttärestäni. Hän on koko elämänsä ollut väärin ymmärretty. Naiset ilkeilevät ja vain miehet ovat ystävällisiä hänelle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi