Vain vulgaari lisää sinappia grillimakkaraan
Kommentit (22)
Vain bulgaari lisää makkaraansa sinappia...
Entä sitten? Olen mielelläni vulgaari ja jatkan samaan malliin
En pidä sinapista, eikä kaikki grillimakkarat mitään extraa tarvitse kun itsessään on hyvä maku, mutta perus hiilloksen tai kämppyrän päälle laitoin Felixin mietoa chilikastiketta joka sopi kuin nenä päähän. Tietenkin sen valmistus on lopetettu 🤬
Muiden sinappitottumukset kuuluvat sinulle mitenmiksi? Miksi sinun sinappihaasteisesta mielipiteestäsi kukaan välittäisi?
Niin. Hienoa näissä aloituksissasi, ap, on se, että et peittele tyhmyyttäsi.
Ketsuppi on kuulemma håmåjen hommaa.
Brutalistina syön makkaran sinappisen kurkkusalaatin kera.
Olet hemmoteltu, kokematon, pumpulissa kasvanut tissiposki, jos _zinabbi_ on vulgaariuden multihuipentuma.
Minä olenkin vulkanisti. Olen myös brutaali ja kannatan Israelia, koska kansanmurha on ihanaa.
Minäpä olen barbaari! Laitan makkaraan myös ketsuppia! 💪
Vierailija kirjoitti:
En pidä sinapista, eikä kaikki grillimakkarat mitään extraa tarvitse kun itsessään on hyvä maku, mutta perus hiilloksen tai kämppyrän päälle laitoin Felixin mietoa chilikastiketta joka sopi kuin nenä päähän. Tietenkin sen valmistus on lopetettu 🤬
Toi oli niin hyvää ja sopi vaik sun mihin, eikä yhtään polttavaa vaik chilikastiketta oli. Tätä oon turhaan ettiny kaupoista. Voi wattu jos sen teko on tosiaa lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Puppamiehen chilikastiketta? 👴🏻
Niin? Mitä sitten? Ilman tätä sinappiuliparkua ja neuroosi-ikikyyläystä yläpääsi olisi tyhjää täynnä eli täysin tyhjä.
Tässä aloituksessa näkyy taas auttamatta nykymaailman julmat ja rivot mt-haasteet ja mt-palveluista karsiminen. Auts!
Ihana otsikko! Kalevauva.fi-ainesta.