Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erektiovaikeudet

Vierailija
12.06.2025 |

Syökö ne miestä? 

Siiis voiko mies mennä lukkoon ? ja suhde katkolle vain hänen itsensä vuoksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerppa🤣. Kenen keppi ei seiso kenen mälli ei lennä. Veltoin lenkki. 

Vierailija
2/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi muutaman kerran niin että oli väsymystä ja ajatus harhaili stressin takia ja vaimo vähän loukkaantui. Kehitin suoritus paineen mikä sekoitti ajatukset myös päivisin. Iso kiitos vaimolle kun otti asiakseen, että on spontaania ja huolehti jonkin aikaa kaikin tavoin että homma onnistuu varmasti. Nyt sujuu taas kaikki tosi hyvin. 

Puolison asenne auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syö paljon kun vahinko käy ja helposti paha kierre. Mies ei mikään kone ole joka kerta. Pillerien popsinta näkyy tilastoissa valitettavasti

Vierailija
4/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi muutaman kerran niin että oli väsymystä ja ajatus harhaili stressin takia ja vaimo vähän loukkaantui. Kehitin suoritus paineen mikä sekoitti ajatukset myös päivisin. Iso kiitos vaimolle kun otti asiakseen, että on spontaania ja huolehti jonkin aikaa kaikin tavoin että homma onnistuu varmasti. Nyt sujuu taas kaikki tosi hyvin. 

Puolison asenne auttaa

Hyvin harvoin naisen syy ja syyttely suuntaan tai toiseen ei auta. Mutta molemmilla on vastuu hyvästä seksistä ja siihen pitää panostaa tilanteen mukaan. Molempien pitää keskittyä siihen mistä toinen nauttii/kiihottuu. Hyvä että sujunut noin teillä

Vierailija
5/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse yleensä vaimon kanssa hyväillään toisiamme niin kauan, että hän saa orgasmin ja sitten tilanteen mukaan katsotaan, että onnistuuko yhdyntä vai ei. Meillä vaimolla oli joku lukko, joka laukesi lähes 19 naimisissaolovuoden jälkeen. Ei sitä ennen saanut orgasmia edes sormettamalla. Ei vieläkään saa yhdynnässä, joten siksi huolehdin, että saa etukäteen ja vasta sitten yhdyntä. Kun oikein nopeasti siinä vaiheessa, kun orgasmi alkaa, on hänen sisällään, orgasmi kyllä saattaa voimistua. Itsellä saattaa yhdynnässäkin lerpahtaa, mutta silloin tilanne on sitten se, että uusi hyväily ja jos ei tule uutta seisokkia, niin se on sitten siinä, usein kuitenkin vielä yhdynnän jatkaminen onnistuu.

Vaimo oli aikoinaan monen miehen kanssa irtosuhteessa, ei silloinkaan saanut itse orgasmia, joten varmasti jättänyt sekin jälkensä, että on ollut vain helppo tyydyttäjä miesten tarpeille.

Itse irtosuhteissa yleensä oon sanonut, että seisokin kanssa voi olla vaikeuksia, mutta sitten kun erektio on, haluan heti kumin paikoilleen ja panna. Osa naisista on tästä loukkaantunut, vaikka tapaaminen olisi ollut pelkkää sovittua kassien tyhjentämistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi