Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Broilerin reisikoivet

Vierailija
24.03.2007 |

Ohjeessa sanotaan " paista 175 asteessa 30-40 minuuttia." Minulle ei ikinä riitä tuo aika ja tuo paistolämpötila! Nyt ovat tunnin olleet uunissa 200-250 asteen lämmössä eivätkä vieläkään valmiit. Miksi siinä paketissa on tuo ohje. Liha ei todellakaan irtoa luusta, on vielä punaista sisältä, tosi sitkeää ja pahan makuista lihaa jos noudattaa ohjetta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pidän broitsuja aina reilusti enemmän uunissa kuin ohje sanoo. Haluan, että nahka on pinnalta rapeaa ja lihat todella irtoavat luusta. Rintapaloja pidän uunissa liki 2 tuntia!

Vierailija
2/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä asunut useassa asunnossa, ja kaikissa eri uuni ja kaisissa sama paistoaika..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kuin kalaa paistetaan likaa ja sitten sanotaan että se on PAHAA!

Vierailija
4/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään kyllä riitä 175 astetta..220 vähintään

Vierailija
5/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin pitkään kummin päin se on, koipireidet vai reisikoivet... :DD kirjoitin ensin toisinpäin, mutta vaihdoin sitten noin.. :D

ap

Vierailija
6/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä myös pidän broitsuja aina reilusti enemmän uunissa kuin ohje sanoo. Haluan, että nahka on pinnalta rapeaa ja lihat todella irtoavat luusta. Rintapaloja pidän uunissa liki 2 tuntia!

Vierailija
7/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti pidän niitä rinapaloja 2h uunissa, mutta unohdin kyllä mainita, että lisään vuokaan pari purkillista ruokakermaa :) Niin että ei varmasti tule kuivaa, vaan kastikekin tulee samalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi