Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi luoja kyllä hävetti.

Vierailija
24.03.2007 |

käytiin lasten kanssa hesessä syömässä ja nehän tietty ryntäs heti samantien sinne pallomereen. mä siinä tilailin meille syötävät niin kun olin menossa pöytään niin yks mies tuli siihen ja sanoi mulle: ihan tiedoks vaan, sun poika tökkäs meidän poikaa silmään joten mä haluan sun yhteystiedot että voidaan vaatia korvauksia jos siihen tulee jotakin. juu, ihan kuule pikkuinen hetki, mulla on tässä nyt toisessa kädessä tarjotin ja toisella kädellä pitäis työntää näitä kärryjä. oikeesti meinasin kysyä siltä että onko se nyt ihan tosissaan. pikkasen hävettää kun seisot siinä keskellä hesen lattiaa ja toinen tulee tuommoista sanomaan. kaikki töllää että mitä toi on tehny. mä en oikeesti alkais tuommoiseen, varsinkaan kun nyt kukaan ei edes nähny tilannetta, usko nyt jotain 3-vuotiasta.

ja mä en todellakaan kuvittele että mun poika ois mikään harvinaisen kiltti lapsi joka ei ikinä tee mitään pahaan kenellekään, päinvastoin. mutta en mä mitään korvauksia menis vaatimaan yhtään keneltäkään sen takia että sen lapsi ehkä saattoi hipaista mun lasta. varsinkin kun mun poika oli kuulema ensin potkassu tätä toista poikaa ja sitten se olikin yhtäkkiä tökänny sitä silmään. ei ehkä kannata kiusata toisia, tää poikahan se ensin kiusas mun lapsia eikä meinannu päästää niitä edes sinne pallomereen. mun olis varmaan pitäny vaatia korvauksia henkisestä ahdistuksesta minkä mun lapset koki kun ne ei päässy leikkimään. kyllä ottaa niin pattiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman jenkkimeininkiä! Kyllä on ottanut ukko hieman liian tosissaan :)

Kyllä se menee ihan vakuutuksesta jos heidän lapselle tuli jotakin. Pieni lapsi on syyntakeeton, eli tuskin on ollut tahallinen " teko" :)

Älä välitä tuommoisista!

lakimies

Vierailija
2/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa että mitä oli tapahtunut, mutta ei sekään nyt ihan heti rupee toisia silmiin tökkimään. ja kun ne nyt ehti olla siellä pallomeressä ehkä pari minuuttia samaan aikaan ja mun poika jo potki sitä toista päähän ja tökki silmään. pikkasen tuntu menevän överiks. -ap

Vierailija:

Hieman jenkkimeininkiä! Kyllä on ottanut ukko hieman liian tosissaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että olis tullut (kunnolla) verta.

Aikamoista ylireagointia:)

Vierailija
4/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset