Oudoimmat/kamalimmat treffikokemukset
Treffi-/tapailukokemuksia. Minä aloitan :D
Näitähän siis löytyy. Yksi suht kevyt mutta karsea tapaus oli kun olin joku 16-vuotias ja menin vanhempien luvalla erään pojan mökille viettämään juhannusta. Olin ihastunut, yllättäen.. Tämä pari vuotta vanhempi poika päätti sitten ihastukseni tietäen nusaskella toista naista, pitkäaikaista naispuolista kaveriaan teltassa. :) Onneksi vanhemmat olivat tulossa seuraavana päivänä aikaisin hakemaan minua kotiin. Kaiken kukkuraksi mainittakoot porukassa olleen ällöttävän kaverin kinuavan seksiä minulta koko tuon loppuajan kun näki pettymykseni toisen äijän puuhien takia.. Kerrassaan farssi juhannus 😂
Kommentit (3)
Nuorena näitä oli jos jokunen. Mutta harmittaa kuinka helposti on ylipäänsä ihastunut. Ihan idiootteihin, jotka ovat vain hyväksikäyttäneet toisen ihastumista. Kerran sattui kyllä yksi erittäin epämääräinen kaveri vastaan. Alkoi yhtäkkiä tumputtamaan sängylläni, illan päätteeksi siis. En antanut niin kuulemma oli pakko tyhjentää
Minä tapasin aivan siistin ja hyväkäytöksisen miehen. Mutta kun päästiin hänen asunnolleen, niin mies alkoi haluamaan, että pissaan hänen päälleen. Poistuin paikalta enkä enää vastannut miehen viesteihin.
Tapasin kaverin kautta 35-vuotiaan naisen ja toisella tapaamiskerralla selvisi että hän maksaa usein ostoksensa Klarnalla. Kävelin saman tien ulos asunnostaan enkä katsonut taakseni.