Mikä vaivaa ihmistä, joka sanoo, että häntä ei kiinnosta parisuhde ja seksuaalisuus?
Pitäähän ne kiinnostaa ihmistä, varsinkin miestä!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivan nimi on vapaus. Parisuhde ja seksi ovat alkoholin, kahvin ja tupakan veroiset addiktit. Niistä kun vapautuu kaikista, on tilaa, aikaa ja rahaa enemmän.
Tämä juuri. Seksistä ja läheisyydestä tuleva mielihyvä on olemassa ainoastaan suvunjatkamistarkoitukseen. Tunteet usein viilenevät kun tämä on saavutettu. Siksi en ymmärrä pitkän parisuhteen ihannetta kun harva siihen kykenee.
Tunteet myös usein viilenevät, kun arki astuu kuvioihin ja toinen tulee tutuksi. Siinä vaiheessa voi olla jo perhe perustettu. Sitten punnitaan, että kuinka paljon itse kestää ja kuinka paljon itse ja toinen voi muuttua (hyvään suuntaan).
Se on lopulta aika lailla arpapeliä, mitä ihmisistä paljastuu vaikeissa tilanteissa ja pitkän päälle. Pitkä parisuhde on uskonloikka.
Asun inhassa tuppukylässä jossa vaihtoehdot ovat hyvin rajalliset. Mieluummin olen yksin kuin kelpuutan jonkun autojonne juntin. Joka on mitä todennäköisimmin vielä persu. Ei kiitos.