Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinder ihan turhake?

Vierailija
11.06.2025 |

Päätin kavereiden kehoituksesta kokeilla Tinderiä. Olen siis nainen ja 55 v., joten kauheasti ei jaksa enää iltaelämässä pyöriä. Ja pääkaupunkiseudulla asun.

Aluksi tein ihan hölmön profiilin, mutta tykkäyksiä tuli mukamas satoja ja aika pian kuusi matchia. No, matcheista yksikään ei lähestynyt enkä sitten osannut minäkään. Tykkäyksistä ilmeisesti suurin osa on seksiseuraa hakevia tai niitä, jotka tykkää ihan kaikista.

Kävin välillä työmatkalla Keski-Suomessa ja yhtäkkiä tulikin tosi paljon ihan jopa järkevän tuntuisia tykkäyksiä ja supertykkäyksiä, mutta valitettavasti kaikki asuvat ihan liian kaukana.

Sitten fiksailin vähän profiilia, ja nyt pitäisi olla kivat kuvat ja teksti. Ulkonäkö aika tavis, ehkä noin 7, vähän laitettuna 8. Rohkaistuin myös itse tykkäilemään enemmän.

Nyt sitten Tinder ihan dead, minut on varmaan laitettu jonnekin ö-mappiin. Ilmeisesti tavoitteena saada minut maksamaan palvelusta? Tai sitten olen vaan liian vanha?

Mitä teen, kannattaako enää jatkaa vai pitääkö ostaa palvelu vai sulkea koko tili?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tuo Tinder. 

Vierailija
22/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas löysin sieltä sen mitä hain elikkä luotettavan vakipanon.

Valikoin kuvien ja profiilin perusteella kilttejä ja ystävällisiä miehiä. Chattasin kolmen kanssa alussa yhtäaikaa.

Ensimmäinen deittitapaus sairastu samana päivänä kun olis pitänyt tavata.

Vuoro meni sitten tälle jota olen nyt tavannut pariin otteeseen todella hyvän seksin merkeissä.

Mies on 61 v ja minä 55 v. Molemmilla jo valmiit elämät.

Ollaan kaksi aikusta jotka nautitaan toistemme läheisyydestä ja eletään just tätä hetkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valikoin kuvien ja profiilin perusteella kilttejä ja ystävällisiä miehiä. Chattasin kolmen kanssa alussa yhtäaikaa.

Vuoro meni sitten tälle jota olen nyt tavannut pariin otteeseen todella hyvän seksin merkeissä.

Ollaan kaksi aikusta jotka nautitaan toistemme läheisyydestä ja eletään just tätä hetkeä.

Tinderi on kyllä karkkikauppa naisille, jotka hakee pelkkää seksiä. Parisuhdetta etsivillä on paljon vaikeempi löytää sopivaa

Vierailija
24/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin Tinderin maksullisen version ja päätin, että joka ikiselle jampalle lähtee viesti, kenen kanssa tulee match. Kaksi viikkoa taisin olla Tinderissä, tykkäyksiä tuli parin päivän aikana reilu 1500, matcheja jotain 14. Ja kas kummaa, löysin niiden joukosta nykyisen avopulisoni. 

Mutta tosi paljon siellä on sitä, että esittelyjä ei lueta, pimpan perässä on suurin osa. Sitten on niitä, jotka ei edes vastaa tai jos vastaa, kolmas lause sisältää jo jonkun seksivihjailun. Tosi tuurista kiinni, itselläni kävi aivan ihmeellinen säkä

Oksettavaa miten helppoa naisten elämä on

Miten se on helppoa? 

Vierailija
25/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo toiminut, oon siis nainen 47v ja ihan nätti ja kaikinpuolin varmaan asiallinen kumppaniehdokas koska matcheja tuli (Tinderin käytöstä siis 3-4v aikaa) ja keskimäärin hyvinkin potentiaalisen oloisilta miehiltä. Jotenki se juttu kuitenkin lähes aina kuivui kasaan, ihan jo niin et mies ei ehtinyt sitten kuitenkaan tavata ja kävi ilmi et ero kesken tms. Ne tavatut niin itse en kiinnostunut silloin kun toinen, ikävä kyllä. Vaatis tosi paljon aikaa ja vaivaa kahlata läpi ja käydä lyhyillä treffeillä vaikka muutamankin kerran. Itsellä ehkä sitten kiinnostuksen herääminen vaatii jonkinlaisen etäisen edes tuttavuuden taustalta että edes voin kiinnostua. 

Aloitin sitten judon sen kummemmin tätä pariutumista ajattelematta ja johan alkoi hyviä miehiä löytyä useitakin kiinnostuneita siinä ekan vuoden aikana pikkuhiljaa kun siellä tutustui. Nyt parisuhteessa jo pari vuotta aivan ihanan miehen kanssa, yhteenmuuttoa mietitty ja kummallekin ajatuksena tässä että kyseessä loppuelämän kumppani, olen tosi tyytyväinen! Tinderiin en palaa jos tämä jostain syystä loppuisi, ei oo mun juttu.

Vierailija
26/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermiesten kauhukavalkadi ei houkuta. Kerran koettu. Nykyään onnellisesti sinkkuna enkä aio muuttaa statustani. 

Vierailija
27/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin Tinderin maksullisen version ja päätin, että joka ikiselle jampalle lähtee viesti, kenen kanssa tulee match. Kaksi viikkoa taisin olla Tinderissä, tykkäyksiä tuli parin päivän aikana reilu 1500, matcheja jotain 14. Ja kas kummaa, löysin niiden joukosta nykyisen avopulisoni. 

Mutta tosi paljon siellä on sitä, että esittelyjä ei lueta, pimpan perässä on suurin osa. Sitten on niitä, jotka ei edes vastaa tai jos vastaa, kolmas lause sisältää jo jonkun seksivihjailun. Tosi tuurista kiinni, itselläni kävi aivan ihmeellinen säkä

Oksettavaa miten helppoa naisten elämä on

Olen tuo ketä lainasit, haluaisin tietää miten se sinusta on niin helppoa? Olin eron jälkeen sinkkuna 5v, tapailin kyllä miehiä, mutta ei niistä sen kummempaa tullut. Seksiä ei tarvitsisi edes Tinderistå etsiä, sitä saisi muutenkin mutta kun etsinnässä oli fiksu mies ja kunnon parisuhde. Eipä se niin helppoa ollutkaan, vaikka ilmeisesti viestistäni jotenkin niin päättelit.

Mulla on muutama fiksu, kaunis, omillaan toimeen tuleva nainen ja kyllä hekin ovat Tinderiä kokeilleet ja livetreffaamisia myös. Valitettavasti suuri osa (ei tietenkään kaikki) miehistä ovat niitä, kenellä on vielä vaimo/tyttöystävä, on päihde/peliongelmaa ja sitten vielä nämä seksin perässä juoksevat. Kyllä tosiaankin olisi tilausta normaalille suomimiehelle, joka käy töissä, jolla on ihmissuhdekuviot järkevät, joka harrastaa, joka osaa olla tervepäisenä parisuhteessa. Näiden löytyminen on oikeasti kiven takana. Mitään ihmemiestä ei olla kuitenkaan etsimässä

Vierailija
28/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kummallakaan on mitenkään superhelppoa, paitsi ehkä nuorilla ja kauniilla naisilla, mutta hekin saavat varmasti vaikka mitä kuraa myös.

Miehet saa ehkä vähemmän tykkäyksiä, mutta ne ovat yleensä tarkemmin harkittuja. Kaikki vähänkin mukiinmenevät naiset saavat paljon tykkäyksiä, mutta suurin osa niistä ei tarkoita mitään tai johda mihinkään oikeaan.

Vierailija
29/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli paljon matchejä, mutta aloitin keskustelut ensimmäisen kanssa, joka vaikuttanut nyt todella hienolta ihmiseltä. Tämän jälkeen tullut paljon osumia, mutta  rn halua aloittaa saman aikaisesti viestittelyä muiden kanssa, vaikka siellä olisi monta mukavan oloista. Tämä on valitettavaa, mutta minusta kohteliasta ensimmäistä kohtaan, etten ns. pyörittele saman aikaisesti muita, vaikka tässä ei olla vielä edes nähty. Mutta kiinnostus tätä ihmistä kohtaan on sen verran kova, että haluan nähdä tuleeko mitään.

Se että selatessa tykkää joistain.., niin luonnollisesti tykkää jonkun kuvista ja esittelystä, miksi siis "ei tykätä" ja selattavaksihan tuo sovellus on tehty, niin väkisinkin tulee niitä matchejä.

Vierailija
30/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan pelannut tinderin läpi.

Pllu jäi haaveeks. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
31/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinder ole turhake. Se on tehnyt miljardeja rahaa kehittäjilleen ja omistajilleen. 

Eikä sen funktio ole löytää sulle naista vaan kerätä sun tiedot myytäväksi mainostajille ja ties vaikka nettirikollisille. Samalla rahat kultajäsenyydestäsi.

Vierailija
32/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat weeteeämmältä, jonka koulut jäi aika vähiin ja joka tyytyy todella vähään.

Vierailija
33/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjamarkkinat

Vierailija
34/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolta jotain saa niin kupan.

Vierailija
35/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ajatella mitään deittisysteemejä. Ei se niin toimi.

Vierailija
36/40 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei ole käyttänyt niitä boosteja?

Vierailija
37/40 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei ole käyttänyt niitä boosteja?

Minuakin kiinnostaa tietää.

Vierailija
38/40 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi naiset ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
39/40 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt 30 mätsiä ja reilu kymmenen jo muualle edennyttä keskustelua. Kuukausi sitten panin yhtä pari kertaa, eilen olis yks halunnu treffeille, huomenna on ihan vain seksitreffit yh-äidin kanssa, suoraan ovelta sänkyyn 4-5 tunniksi. Tänäänkin se eilinen haluais treffailla, vkl yks oottais ulkoilutreffeille, ens ke yks haluais panotreffit. Sitten on vielä lukuisia lisää jotka heti kun mä vain ehdin... Vähän tuhmaa kyllä. Mies 40v

Morjes mikä tautirodeo.

Vierailija
40/40 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkästä liitosta eronneena menin muutama kuukausi erosta Tinderiin kevättalvella. 

Suurin osa kuraa. 

Olen etsimässä kevyttä selväpäistä kaverikivaa. Ei sen kummempaa. Nirso olen. 

Saldo 5kk aikana on kasa mätsejä (Ei mahottomia. Alkuun toki tuli mätsättyä helpommin. Nyt etäisyys ja se ulkonäkö on kyllä tärkeä kriteeri). Olisiko yhteensä tullut hyväksytyksi joku viitisentoista mätsiä.

Keskutelu avattu. Kuivunut vain kokoon ei kummempia. Näitä on kymmenisen.

Nähty lounaalla tai kahvilla livenä. Ei vain ole lähtenyt. Näitä kaksi.

Yksi tapailu, jossa kaikki oli sinänsä kohdillaan. Mies oikeasti kiinnostavakin. Mutta sitten kun lopulta kolmen kuukauden ja muutaman tapailun jälkeen päädyttiin sänkyyn niin olipa kiusallisinta ja huonointa ikinä. Ei jatkoon. Ei kohdannut ja tyydyttänyt yhtään. Harmi.

Vakkari FWB. Avoimessa suhteessa oleva aivan loistava silloin tällöin työreissulla pistäytyjä. Kiva tyyppi, jonka kyllä pidän kuviossa. 

Toinen vakkari FWB, jolla itse vieraillut. Joskin nyt epäilen, että hänellä on ihastusta toiseen suuntaan. Otan puheeksi tässä ja kysyn, haluaako vielä jatkaa yhteistyötä. Loistavaa hänkin.

Sitten oli selkeä kesän ajalle sovittu FWB. Hän huomattavasti nuorempi ja töiden perässä oli kesän paikkakunnalla. Oli oikein hyvä kokemus ja yhteisellä päätöksellä lopetettiin se, mikä aloitettiinkin.

Ja noh; kaksi sivuosumaa livenä baarista eron jälkeen, mutta olen tullut lopputulokseen, että eivät ole minua varten moiset. 

Sitten on näitä ghostaajia. Kaikenlaisia. Mutta itselleni on tärkeä rehellisyys ja kaikenlainen venkulointi on red flag. Pikkuhiljaa tässä on hiipinyt ajatus laittaa koko äppi pois. Keskittyä tässä suremaan ero loppuun asti. Ja sitten voisi olla aika miettiä jotain muutakin, kuin kaverikivaa. Mutta todellakin; Suurin osa Tinderistä on todellakin kuraa. Ja sieltä pitää osata löytää ne tyypit, jotka vastaa omaa sen hetkistä tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan