Naapuri laskutti robottiruohonleikkuri nurmikon leikkauksesta 50€
Palkkasin naapurin taas pitkästä aikaa leikkaamaan nurmikon puolestani mutta hän käytti robottiruohonleikkuria! Ennen on leikannut ihan työnnettävällä leikkurilla mutta hinta oli sama 50€?!?
Kommentit (68)
Eikös se ole pääasia että ylipäätään leikkas sen sun nurtsis kun sä itse et viitsinyt? Älä kitise. Ens kerralla leikkaa itse ja vaikka jumankauta kynsisaksilla!
Missä päin asut? Mä velottaisin vaan 47e.
0/5
Ei toimi ilman kuparikaapelia 😎
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole pääasia että ylipäätään leikkas sen sun nurtsis kun sä itse et viitsinyt? Älä kitise. Ens kerralla leikkaa itse ja vaikka jumankauta kynsisaksilla!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Go naapuri! :D Hän näki tilaisuutensa ja käytti sen.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Se on semmoinen uusi GPS+4G malli joka ei tarvi kaapelia.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Meillä toimii GPS:n ja matkapuhelinverkon avulla.
AP painaa palturia niin että haisee.
Mistä lie naapuri saanut ILMAISEN leikkurin. . Eikun vai olisikohan ostanut omilla rahoilla?
Tuskin aivan itsestään leikkaa mikään robotti ensimmäisellä kerralla kun sitä opetetaan kulkemaan ja merkitään rajat.
Vierailija kirjoitti:
0/5
On jo malleja, jotka toimii ilman rajauslankaa.
Osta oma, tulee halvemmaksi kuin palkata naapuria kesän ajan https://www.tokmanni.fi/robottiruohonleikkuri-brucke-rm501-641648574882…
Taisi homma vaatia enemmän säätöä ja ohjelmointia kuin perinteisellä leikkurilla leikkaaminen eli pääsit halvalla (ois voinu velottaa enemmänkin).
Robot ei edes syö, silti laskuttaa. Naurettavaa!
Minkälainen pläntti ja kuinka usein?
Mä nimittäin lupasin viisikybää 14vuotiaalle, että pitää rivaripihan nurtsin lyhyehkönä viikottain tämän kesän. Kesä-elokuun loppuun. Käsikäyttönen tai yhteiskäyttöinen motorisoitu leikkuri.
Vierailija kirjoitti:
Mä nimittäin lupasin viisikybää 14vuotiaalle, että pitää rivaripihan nurtsin lyhyehkönä viikottain tämän kesän. Kesä-elokuun loppuun. Käsikäyttönen tai yhteiskäyttöinen motorisoitu leikkuri.
50 € per leikkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 € per leikkaus?
Äh, koko kesän leikkaukset. Tässä nyt niin rahoissa olla.
Halvalla pääsit. Liikkeet laskuttaa robottileikkurin asennuksesta 400 - 600 euroa.
Vierailija kirjoitti:
50 euroa koko kesältä ja leikkaa kerran viikossa? 12 kertaa kolmen kuukauden aikana? Vaikka on rivaripiha, niin tuohan on ihan orjatyötä!
On se sellasta niin.