Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia ettei enää 45-vuotiaana kumppanin hankinta kiinnosta?

Vierailija
10.06.2025 |

Tuntuu että kaikki kiinnostus on hiipunut romanttisiin suhteisiin. Tässä on muutamia potentiaalisia miehiä ollut, mutta en tunne mitään, en yhtään mitään. En vaan jaksa nähdä vaivaa. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastentekoikä mennyt jo ohi, joten nyt odotat vain kuolemaa. Ihan normaalia. Ei kuoleva halua jakaa elämäänsä toisen kanssa. Ei ole mitään syytä. Et tarvitse siihen ketään.

Jokainen meistä on kuoleva, sinäkin. Kuolemaa ei tarvitse kenenkään erikseen odottaa. Voisin hyvin jakaa elämäni sopivan ihmisen kanssa mutta en ota tuosta mitään stressiä.

Vierailija
22/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin suhteisiin lopahtanut into. Liikaa pettymyksiä. Typeriä oikullisia pienisieluisia kaksinaamaisia mänttejä osunut liian monta vastaan. 

Olen ihan tietoisesti alkanut eristäytyä, erakoitua ja ajatella että johan tuota tuli nähtyä. Olla miellyttämättä. Olen ymmärtänyt ihan liikaa kaikenlaista sekoilua enkä suosittele sittä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia, ja aivan ihanaa! Nautin niin täysillä eron jälkeisestä ajasta kun voin itse päättää kaikesta omassa kodissani. Oon 49v, eikä vois vähempää kiinnostaa seurustelu tai joku tinderöinti! 

Nauti, nyt on sun aikas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä