Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Koivun elämänohjeet

Vierailija
10.06.2025 |

Onko teidän mielestä oikea ihminen jakamaan ohjeita, neuvoja ja viisauksia muille ihmisille? 

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on pettänyt jopa tiiminsä. Uskomatonta 

Miten pettänyt?

Uhosi, ettei hiljene, yllytti muut mukaan ja itse hiljeni ensimmäisenä. Luikki karkuun. Haki asunnon, myy kallista autoaan amerikassa, imuroi dyson imurilla. 

Vierailija
102/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalla asti käyty ja sieltä nyt hiljalleen takaisin jaloilleen. Siinä on elämänkokemusta kerrakseen. Kaikki se itse aiheutettua, joten varmasti ollut niin hyvässä kuin pahassakin opettavainen matka. 

Helpommalla olisi päästy, mutta Helena halusi toisin. Kokemusta rikkaampana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kun kiusaajasta tuli kiusattu. Koko netti nauraa Helenan vaikenemiselle ja juhannukselle kerrostalossa paistinpannulla makkaraa paistaen.

Niin noloa

Vierailija
104/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjalla asti käyty ja sieltä nyt hiljalleen takaisin jaloilleen. Siinä on elämänkokemusta kerrakseen. Kaikki se itse aiheutettua, joten varmasti ollut niin hyvässä kuin pahassakin opettavainen matka. 

Helena kehtaa vielä väittää, että häneltä on viety niin uskomattoman paljon. Hän ei ole kokenut mitään esim. Valkeakosken teinimurhan läheisten tuskaan verrattavaa. Naurettavaa häneltä ruikuttaa.

Vierailija
105/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne mikon mainitsemat yllättävät tahot on, joilta Helena saanut tukea? 

Eihän Mikko niin sanonut, vaan sanoi, että HÄN ITSE on saanut tukea yllättäviltäkin tahoilta.

Ok hyvä niin

Vierailija
106/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai todennäköisemmin: mitään team Helenaa ei ole koskaan ollutkaan. On vain muutama helposti höynäytettävä seuraaja instassa ja Helenan useat puhelimet & sometilit.

Se se vasta sairasta olisi

Vierailija
107/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan asiaa mutta oli pakko kuitenkin vähän tökkiä ja väittää omiksi virheiksi ja joka tapauksessa huonoksi asiaksi.

Kuitenkin ne jotka tekevät oikeasti virheitä saavat haleja sekä taputuksia olalle ja heille kerrotaan kuinka se ei haittaa mitään koska kuka tahansa voi mokata.

Saisiko täällä nyt elää? Valitettavasti elämä ei ole täydellistä, vaikka se siis kuitenkin saattaa olla jopa sitä.

Miettikääs vaikka hetki tota.

Vierailija
108/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena kehtaa vielä väittää, että häneltä on viety niin uskomattoman paljon. Hän ei ole kokenut mitään esim. Valkeakosken teinimurhan läheisten tuskaan verrattavaa. Naurettavaa häneltä ruikuttaa.

No nyt oli nolo ulostulo. Häpeä vertailuasi.

Vierailija
109/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä kun kiusaajasta tuli kiusattu. Koko netti nauraa Helenan vaikenemiselle ja juhannukselle kerrostalossa paistinpannulla makkaraa paistaen.

Niin noloa

Kun puhuu niin hierotte v i t t u j a n n e täällä uhoten että pitää vaieta ja kehoilette kuinka kohta oikeus vaientaa. Noloa porukkaa, aina vastaan, ihan sama mitä tekee milloinkin.

Vierailija
110/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Uhosi, ettei hiljene, yllytti muut mukaan ja itse hiljeni ensimmäisenä. Luikki karkuun. Haki asunnon, myy kallista autoaan amerikassa, imuroi dyson imurilla. 

No eikös hänet alistettu hiljentymään etteivät lapsetkin vielä kärsi lisää? Eikös nyt kuuluisi olla tyytyväinen?

Soturi alistui. Kaik män

Soturit pystyvät siihen. Antaa mennä.

Vierailija
111/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena olisi voinut elää omaa elämäänsä unohtaa Mikon. Miksei tehnyt niin. Ei edes silloin kuin asui Troyn kanssa avoliitossa Mikon talossa. 

Vierailija
112/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena olisi voinut elää omaa elämäänsä unohtaa Mikon. Miksei tehnyt niin. Ei edes silloin kuin asui Troyn kanssa avoliitossa Mikon talossa. 

Miten unohtaa ihminen joka vaatii koko ajan että häntä muistetaan? 

Vierailija
113/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy Helena Koivu sääliksi

Vierailija
114/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten unohtaa ihminen joka vaatii koko ajan että häntä muistetaan? 

Kuka? 

Vierailija
115/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Minäkin myin autoni ja imuroin uudella imurilla. Mitä ihmeellistä tässä on?  Haen parasta aikaa toista asuntoa..ihan normaalia.   😁😁😁😁

Vierailija
116/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Minäkin myin autoni ja imuroin uudella imurilla. Mitä ihmeellistä tässä on?  Haen parasta aikaa toista asuntoa..ihan normaalia.   😁😁😁😁

Samalla kun kerjäät rahaa julkisesti ja väität olevasi varaton ja huijaat itsellesi etuja?

Haista moukka peräreikää... 

Vierailija
117/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Helena on sanonut, että varaton, Mikko vei imurin ja auton talon. Helena on koditon

Vierailija
118/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Samalla kun kerjäät rahaa julkisesti ja väität olevasi varaton ja huijaat itsellesi etuja?

Lahjoitettiin polttopuut, 

Vierailija
119/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja nostat saman viestin uudelleen kahdeksatta kertaa, pidätkö itseäsi terveenä ?   Luuletko että täällä tiset tommosta pitää terveenä.   😆😆😆😆😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Tämähän on täys hullu.  Sama nosti Sampo Kaulasen viestiä 23 kertaa.  Paljonko moukka hänen elämään vaikutti kun ra kertaa Lappiin  miljoonien hotellirypästä ????    😂😂😂

Vierailija
120/139 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pettänyt?

Lahjoitettiin polttopuut, 

Kerätään Hellulle rahaa mukeilla ja huppareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme