Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua sitten ärsyttää se yks värianalyysin tekijä

Vierailija
10.06.2025 |

Se, joka mainostaa instassakin koko ajan kaikenlaisia vaatteita. Mahdatteko arvata ketä tarkoitan?

No joka tapauksessa. Mua ärsyttää se sen takia kun mun mielestä sillä on huono värisilmä. Se niinku hyvin usein valitsee huonoimmat värit sille asiakkaalle. Sellaiset, missä se asiakas ei ole yhtään edukseen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tiedän ketä tarkoitat. Katsoin jossain vaiheessa paljon hänen instavideoitaan ja uskoin kaiken. Pitäisi ehkä katsoa vielä jonkun toisen värianalyysivaikuttajan videoita, että näkisi vertailukohtaa. Selvästi se tumma vai vaalea  -valinta on aika helppo ja itsestäänselvä usein, mutta kylmä vai lämmin on paljon vaikeampi kysymys. Hän ei niissä videoissa mun mielestä useinkaan vaikuta miettivän minkään huivin kohdalla, vaan tulee vaikutelma että on päättänyt vastauksen jo etukäteen. Mitä niillä huiveilla sitten edes tehdään?

Vierailija
2/2 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on selvästi parempia kuin toiset. Minusta pitäisi ensin katsoa onko asiakas kylmä vai lämmin tyyppi ja sitten ruveta mallaamaan mitkä värit sopii. Ei se riitä, että silmät loistaa jos iho on punakka. Minusta kasvoilla pitäisi olla kokonaisuudessaan rauhallinen ja virkeä ilme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla