Laittakaas hyvät äidit tähän mitä ehkäisyä käytätte/
aiotten käyttää synnytyksen jälkeen? Itse vielä pähkäilen asian kanssa. Monta lasta teillä on?
Kommentit (27)
lapsia 2 ja tarkoitus ei ole tehdä useampaa (jos ei mieli joskus muutu)! Suosittelen myös minä.
mulla oli kans ekan lapsen jälkeen noin vuoden ajan ehkäisykapseli, mutta harmi vaan kuuluin niihin pariin prosenttiin joille se aiheuttaa käytännössä katsoen jatkuvat menkat :(
Sopii tosi hyvin tällaiselle hataramuistiselle, joka pelkää pillerien unohtelua. Laastarin muistaa hyvin vaihtaa kerran viikossa.
Huonona puolena on se, että laastareilla en voi hypätä yksiä menkkoja yli. Eli pillereitä söin kaksi laattaa putkeen, mutta laastareissa on oltava tauko kolmen viikon välein.
Rytmin mukaan kondomi, ehkäisypuikko/kapseli/suppo/what ever ja ilman mitään. Kaksi lasta eikä suunnitella kolmatta, mutta katastrofi se ei olisi.
Kuukuppi veti kierukan pois paikoiltaan.
Eli hienosti kait sanottuna keskeytetty yhdyntä. Yksi lapsi on ( 9kk ), jota tehtiin 3 vuotta, joten toinen saa kyllä tulla jos on napatakseen touhutipoista. Vähän ajan päästä ( muutama kuukausi - vuosi ) vasta aletaan yrittään sitten oikein urakalla sitä pikkukakkosta, jos ei aikaisemmin ole antanut merkkiä itsestään... ;)