Kerron nyt mitä tapahtui... :3 Liittyy mieheen (suomalainen? Ei tod.!)
Olin deittisovelluksessa ja mätsäsin yhden kanssa. No olenhan minä mätsännyt vaikka ja kenen kanssa mutta kyse on nyt hänestä. Katsoin, että pentele kun on tutun näköinen mies. Mutta koska on kyseessä deittipalsta, en nyt niin kovin asiaa jäänyt miettimään. Voihan siellä nähdä samoja tyyppejä moneen eri kertaan, on minullakin ollut monta profiilia elämäni aikana ja muutenkin sovellukset voivat näyttää samoja naamoja moneen otteeseen. Kumpikaan ei aloittanut keskustelua ja sovellus sitten tietyn aikarajan jälkeen esti yhteyden muodostamisen. Joku varmaan tietää mikä deittisovellus on kyseessä, en nyt ala mainostamaan eikä sillä ole mitään väliä muutenkaan.
Olin hieman ärsyyntynyt, olisin halunnut tutustua, mutta olen kovasti sitä vastaan, että naisena ja ujona joudun olemaan aloitteellinen miestä kohtaan. Päätin sitten että olkoon, ja jatkoin elämää. Somessa vastaan tuli sisältöä, jota olin nähnyt ennenkin. Kellot eivät kilkattaneet. Kunnes sitten yhtenä päivänä tajusin... Mitä helvettiä?!? Tämä on se tyyppi, jonka kanssa sain osuman! :::D Tämä, jonka sisältöä näen säännöllisin väliajoin. Se on hän!
Päätin sitten laittaa viestiä, vähän kuin ilmoitusluontoisesti, että olemme saaneet osuman deittipalstalla ja kerroin, että olen jakanut hänen sisältöään joskus aiemmin. Ei mennyt kovin kauan, että hän vastasi ja aloimme juttelemaan. Hän pyysi minua yhteen paikkaan mukaan, mutta se tuli niin nopealla varoitusajalla ettei nyt valitettavasti onnistu :(
Koska hän on sisällöntuottaja, en kerro edes e t n i s t ä taustaansa, koska en halua kenenkään arvaavan, että voisiko se olla tämä tai tuo... Suomi on pieni maa. Sen verran sanon, että ei tosiaan ole suomalainen, mutta osaa kyllä suomea. Ulkonäöltään näyttää jotenkin niin minun tulevalta miesystävältäni ::D Jokin hänessä on niin selkeästi minun tyyppiäni. Tietysti en tiedä vielä yhtään mitään ja voisihan hänellä olla vaikka kamala korkea ääni tai mitä tahansa, mutta toistaiseksi fiilistelen tätä maagista tunnetta ::D
Kateellisiahan palstalle mahtuu mielin määrin, ja sanon jo etukäteen, että jos et usko tätä niin olepa sitten uskomatta. Ei se faktoja muuta. Minä tiedän että tämä on totisinta totta :D
Kommentit (16)
Ap. Sun pitkää viesti ei viitsi lukea.
Mikäs tuossa on erikoista?
Se jäi epäselväksi.
Jaa. äksdeet on vaihdettu kolmosiin. Seinähullun miekkostyypin tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se hoki miekkosta enemmän kuin persut wokea.
Vierailija kirjoitti:
???? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka?
-ap
Minä olen VARATTU, ettekö ymmärrä XDDDDDDDDDDDDDDDD ääliöt! :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka?
-ap
Siis sinä, miekkos-nainen.
;3