Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskandogin keskimääräinen elinikä 5-6 vuotta?

Vierailija
09.06.2025 |

Järkyttävää! Kauanko teidän tanskandogit ovat eläneet?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien koirien rotuyhdistykset ovat huolissaan, kun nyt halutaan 2-rotuisia koira juuri ilmeisesti terveyden takia. Tässä artkkelissa on hauska kuva, kun ostaja osti cocka-puudelin pennun, mutta siitä pennusta kasvoikin vasikan kokoinen koira. Tekivät geenitestin ja se oli cockerin ja Irlannin susikoiran riesteytys. Kyllä ne sitä rakastaa, ja pystyvät pitämäänkin, kun on oma piha.

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-14801461/My-toy-cockapoo-gre…

Vierailija
42/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot koirat sopivat ihmiselle, joka ei halua sitoutua lemmikkinsä 20 vuodeksi.

Tämän vuoksi kissa sitävastoin sopii eläinrakkaalle ihmiselle. Kissasta saa pitkäikäisen perheenjäsenen.

Tämä on koiraketju. Kaikki ei tykkää kissoista ja jotkut on allergisia. Tee oma ketju kissoille. 

Sorry, että mainitsin kissan. Tarkoitus oli mainita, että lemmikkiin sitoutumiskammoiselle ihmiselle sopii lyhytikäinen koira. Ketjussa on mainittu hamaterikin. Saiko sitä sanoa?

Halvemmaksi tulisi ottaa jyrsijä kuin suuri koira, jos tykkää hankkia uusia lemmikkejä edellisten tilalle.

Itse en enää ota lemmikkejä, koska rakastan enemmän nyt vapauttani matkustaa. Iäkkään tapoihinsa tottuneen lemmikin jättäminen hoitoon on eläinrääkkäystä.

Juuri näin. Itselläni lelut kissoja ja koiria. Nyt kun ikää tullut enkä enää matkustele ja koiran pystyn pitämään toimistolla mukana, on ihanteellinen aika pitää lemmikkiä. En kaipaa enää kumppaneita(2 eroa), lapset omillaan ja minä itsenäinen nainen.  Koira on kyllä paras kaveri mökillä, turvallinen seuralainen kun yksin mökkeilen. Nykyinen koirani iso sekarotuinen. Vielä toisesta haaveilen kun siihen mahdollisuus. Eläkkeellä aion muuttaa pois pk- seudulta mökkipitäjääni missä luonto puhdas ja rauhallinen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi ihmiset haluavat noita lyhytikäisiä koiria. Onhan se raskasta koko perheelle. Itsellä villakoiria, joille 15-18 vuotta elinikää on ihan normaali. Pitkäkuonoisia kevytrakenteisia sopusuhtaisia koiria. 

Mä kun just ajattelin, tollanen tanskandoggi sopisi mulle koiraksi kun ei tarvitse sitoutua tuon pidemmäksi aikaa. Eikä kärsi pitkään vanhuudesta, lähtee ns. saappaat jalassa.

Vierailija
44/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskandoggi on kaiken lisäksi järkyttävän ruma koira. 

Vierailija
45/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu nimessä esiintyvä Tanska? Tietääkö joku? Sehän on saksalainen koirarotu.

Vierailija
46/46 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot koirat sopivat ihmiselle, joka ei halua sitoutua lemmikkinsä 20 vuodeksi.

Tämän vuoksi kissa sitävastoin sopii eläinrakkaalle ihmiselle. Kissasta saa pitkäikäisen perheenjäsenen.

Tämä on koiraketju. Kaikki ei tykkää kissoista ja jotkut on allergisia. Tee oma ketju kissoille. 

Itse olen allerginen vain koiralle. Koiran haju on kuvottava. Koko asunto haisee, kun siellä on yksi paksuturkkinen, hikinen koira. Saati jos niitä on 4-6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi