Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi etälukiomahdollisuus lähdettiin poistamaan?

Vierailija
09.06.2025 |

Minusta olisi tavattoman kätevää osallistua osaan tunneista netin välityksellä kun hoidan sitä lastani ensi vuoden puolella. Jos mahdollisuus olisi säilytetty niin voisin jatkaa lukiossa aika saumattomasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kannattaa kysyä. Luotettava vastaus tulee varmasti. Ja osuvia, kun taustatiedot on niin kattavia.

Minä aloitan. Helsingissä ainakin on sellainen ns. kaupunkitarjotin josta voi valita kursseja ja suorittaa etänä. Siellä ei ole läheskään kaikkia kursseja mutta ihan hyvä valikoima kuitenkin.

Vierailija
2/3 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kannattaa kysyä. Luotettava vastaus tulee varmasti. Ja osuvia, kun taustatiedot on niin kattavia.

Minä aloitan. Helsingissä ainakin on sellainen ns. kaupunkitarjotin josta voi valita kursseja ja suorittaa etänä. Siellä ei ole läheskään kaikkia kursseja mutta ihan hyvä valikoima kuitenkin.

Niin, ja onnea lapsesta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja onnea lapsesta <3

Voi kiitos. Kovin moni ei ole onnitellut tähän asti oletettavasti koska olen 15-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi