Nyt tuli mitta täyteen viimeisen kerran
Mikä V.......ÍT....TU SIINÄ ON, että zalandon "ylisuuret" paidat eivät ole ylisuurta nähneetkään?!?? Kaikki muut kaupat osaavat myydä totuudenmukaisilla tiedoilla, vaan ei onnistu Zalandolta. VÍ...TT...U ETTÄ V....ÎTU....TTAA tämä s@@t@n@n palautusrumba!!!!! Lähtee zalando-tili he....lvet.....tiin mahdollisimman pian!!!!
Kommentit (25)
No mitäs luulet kun firman kasvot on Sarah Jessica Parker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kivijalkakauppaan, takaat pienipalkkaiselle osa-aikaiselle myyjälle työpaikan.
Menen sitten, kun niitä vaatekauppoja ylipäätään on jossain. Eikä yksin minun ostokseni takaa kyllä yhtään mitään.
Totta. Mutta jos kaikki tekisivät niin, niin sitte takaisivat. Mutta nykyaikana vaan tilataan netistä kun ei saada per settä ylös sohvalta.
Etkö sinä ymmärrä, että vaatekauppoja EI OLE?! Siellä missä niitä on ollut edes vähän, lopetetaan ne vähäisetkin. Minä asun kaupungissa, ja lähin vaatekauppani on jossain suunnilleen 10 km päässä. Yksi kauppakeskus. Siellä on jotain vaatekauppoja, mutta eipä pahemmin niitä, joista minä haluaisin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden totuudenmukaisesti myydyn paidan muistan. Se oli oikeasti oversized jopa S-koossa. Muuten nuo "ylisuuret" paidat ovat poikkeuksetta täysin normaalikokoisia ja usein jopa PIENIKOKOISIA eli siis pienillä mitoilla tehtyjä!!!
Höpö höpö.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden totuudenmukaisesti myydyn paidan muistan. Se oli oikeasti oversized jopa S-koossa. Muuten nuo "ylisuuret" paidat ovat poikkeuksetta täysin normaalikokoisia ja usein jopa PIENIKOKOISIA eli siis pienillä mitoilla tehtyjä!!!
Höpö höpö.......
HöPöHöPöHöPöHöPö sinulle vaan. Kuten mielestäni kovinkin selkeästi ilmaisin: MUUT KAUPAT OSAAVAT MYYDÄ OIKEILLA KOKOMERKINNÖILLÄ, ZALANDO EI.
Minulla on ja on ollut vaikka ja kuinka paljon ylisuuria vaatteita ja paitoja, mutta olen ostanut ne muualta kuin zalandolta. Jos et ymmärrä lukemaasi, voit mennä vaikka kouluun.
Totta. Mutta jos kaikki tekisivät niin, niin sitte takaisivat. Mutta nykyaikana vaan tilataan netistä kun ei saada per settä ylös sohvalta.