En käsitä miten jotkut jaksaa tehdä lapsille ruokaa joka päivä
Meillä syödään aina arkena valmisruokaa, leipää, jogurttia tms ja viikonloppuna saatan tehdä lapsille ns. kunnon ruokaa tai sitten vaan tilataan ravintolasta jotain pizzaa tms.
Olen yleensä töissä klo 6.00 - klo. 19.00 jos työmatkat lasketaan mukaan joten ei jää aikaa tai voimia arkena tehdä ruokaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä joka pöivä tehtäisiin, vaikka itse pidänkin ruoanlaitosta tein tänään lasagnea ja siitä on kahdeksi päiväksi..
Mulle ruoanlaitto on harrastus, ei pakko.. taidan leipoa vielä tänään mustikkapiirakkaa pellillisen
En tajua tuollaista. Mitä saat tuosta?
No mitä nyt ihmiset yleensä harrastuksista saa? Itse tykkään työni vastapainoksi tehdä jotain konkreettista käsillä. Laitan laput korville, jonkun hyvä podcastin tai äänikirjan pyörimään ja rentoudun kokkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä joka pöivä tehtäisiin, vaikka itse pidänkin ruoanlaitosta tein tänään lasagnea ja siitä on kahdeksi päiväksi..
Mulle ruoanlaitto on harrastus, ei pakko.. taidan leipoa vielä tänään mustikkapiirakkaa pellillisen
En tajua tuollaista. Mitä saat tuosta?
Hyvää ruokaa?
Eri, mutta myös ruokaa laittava
Ruoanlaiton ei tarvitse olla työlästä ja aikaa vievää.
En minäkään. Siksi teen vähän isompia satseja, niin että on kahtena päivänä samaa ruokaa.
En jaksakaan. Aikuisille tehdään ruoka joka päivä. Lapset vetää sipsiä ja energiajuomia tai syö leipää ehkä 5/7 päivänä viikossa. Jos ruokana on tortilloja, hampurilaisia tai pixxaa, lapset syö samaa safkaa aikuisten kanssa.
Up