Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Triumphin rintaliivit muuttuneet

Vierailija
09.06.2025 |

Kaikki muuttuu huonommaksi. Vuosikaudet olen käyttänyt Triumphin Amourette rintaliiveja. Ovat olleet laadukkaat ja hinta kohtuullinen.

Nyt kävin prismasta niitä ostamassa. Ovat muuttuneet täysin. Halpa merkkiset Actuelle ja Dorina liivit olivat vallanneet hyllyt. Amourettea löytyi, mutta oli muuttunut kevyemmän ja halvemman näköiseksi. Oikeastaan olivat saman näköiset kuin 20 euroa halvemmat Actuelle - merkkiset. Otin kuitenkin tuon kalliin, kun niin monet liiviostokset ovat menneet pieleen. Kierrätettyä polyesteria ja halvan oloiset. Saa nähdä miten käy. Hankalaa olla isorintainen. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorinalla hyviä malleja. Triumpf kallis merkki, jos on puoleen hintaan saatan harkita.

Vierailija
2/5 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveissä on lähes kautta linjan se ongelma, että olkaimet on siimamaisen kapeat, paitsi aivan isorintaisimmille. Joskus tällä palstalla kyselinkin, saako mistään leveäolkaimisia naisellisia rintaliivejä, mielellään olkaimet saisi olla pehmustetutkin. Nyt en enää löydä sitä ketjua, mutta enpä ole löytänyt leveäolkaimisia kauniita rintaliivejäkään. Käytän nykyään vain puuvillatoppeja ja urheiluliivejä. Minulla on herkkä iho ja nuo liian kapeat olkaimet sattuu.

Mutta joo, uskon että laatu on heikentynyt entisestään. Kaikkihan on halpuutettu nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorinalla hyviä malleja. Triumpf kallis merkki, jos on puoleen hintaan saatan harkita.

Ei vain sovi minulle. Harmittaa älyttömästi, kun pitää ostaa kallista. Dorinalta löytyi f kuppi. Actuellin koot loppuu e kuppiin. Itsellä pitää olla f. 

Vierailija
4/5 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin aina että oranssi mies on outo 😂🤣 klovni!

Vierailija
5/5 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Trumpin rintaliivit muuttuneet 😁 ei toki mahdotonta sekään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi