Köyhyys aiheuttaa vain rikollisuutta.
Eikö päättäjät tajua, että kun köyhyys kroonistuu ja elintasot ajautuvat kahteen ääripäähän ja keskiluokka poistuu ja sulautuu joko köyhiin tai rikkaisiin, alkaa liokkataisteluyhtriskunta, ja rikollisuus kasvaa.
Itse olen työssä käyvä köyhä, ja alkanut varastelemaan koska rahat on aina loppu. En ole kymmeneen vuoteen käynyt baareissa, kahviloissa, vaatekaupoissa shoppailemassa, teattereissa, konserteissa, tai ravintoloissa, pikaruokalassa.
wc- ja talouspaperi, kahvi, karkit ja suklaat todella kalliita, samoin pullan ja keksien hinnat nousseet. Mihinkään Ahvenfileeseen tai luonnonloheen tai pihvilihan ei ole varaa.
Olen sitten alkanut varastolla wc paperia ja kädipaperia, alkoholia ja karkkeja, suklaata, kahvia, koska varat ei niihin riitä. Kiitos hallitus, olette tehneet musta varkaan!
Kommentit (2)
Tämä on aivan totta!
Hallitus luulee, että köyhä on nöyrä ja vähään tyytyväinen, kiitollinen ja Jumalata pelkäävä alamainen jolle voi harkitusti kohdentaa köyhäinavun.
Mä oon työtön ja on monesti käynyt mielessä ruveta näpistelemään kun ei meinaa raha ruokaan enää riittää. Mutta kun aattelee seurauksia niin en viiti. Vaikka mitäpä sillä ois enää väliä kun muutenkin on elämä paskaa. Yks merkintä rekisterissä ei enää haittais. Nykyään on vaan niin vaikeaksi tehty näpistely kun joka paikassa on valvontakameroita, jopa tulitikkurasian kokoisia. Ja katossa on kamerat. Ei onnistu. Sä jäät heti ovella kiinni.