Lapseni opettaja kiusaa lastani
Lapseni opettaja kiusaa lastani. Hän on kolmannella luokalla, tosi fiksu ja komea. Hänellä on ihana luokka, ja paljon kavereita. Poikani on myös luokkansa suosituin ihastusmielessä, kaikki tytöt ovat hullaantuneita häneen. Mutta on yksi pulma, opettaja. En tiedä mitä tehdä kun hän tuntuu vain niin paljon vihaavan poikaani. Mitä pitäisi tehdä, kun poikani ei halua vaihtaa koulua kun on niin suosittu. Tätä opettajaa kestää vielä monta vuotta.
Kommentit (84)
Minun lapseni on kallion koulussa, aivan traaginen paikka, se on psykopaatteja täynnä! Varokaa, peruskoululaisten vanhemmat ettete VAAN muuta kallioon! Muutenkin kalliossa myydään huumeita, siksi muutetaan pois. Kun kysyin lapselta, että onko okei jättää kaikki kaverit tänne, hän sanoi: mitkä kaverit? Tuntuu mahtavalta muuttaa pois ja saada kerrannin ystäviä! Odotan innolla!
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan vielä oikein hyvin, kun 3 luokan opettajani oli aina hyvin ilkeä minulle, en tiedä miksi. Vaikka peruskoulusta on jo vuosia, asia palaa välillä mieleeni.
4 vuonna luokanopettaja vaihtui ja saimme tilalle oikein äidillisen ja mukavan luokanvalvojan, joka oli minulle hyvin ystävällinen.
olen iloinen puolestasi!
Miksiköhön ipana ei halua minkäänlaista keskustelua opettajan kans? Varmaan siksi että opettaja kertoo totuuden komeasta uroksestasi hänellä luultavasti on muitakin aikuisia siinä jakamassa tietoa. Kannattaisi kuunnella sitä opettajaa ettei pilaa lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kiusaaminen ilmenee?
Kiusaamista on ilmeily, juoruilu, ulkopuolelle jättäminen, syyttely asioista joita ei ole tehnyt, lyöminen, potkiminen kiusaaminen ilmenee monella eri tavalla. Niin monella, että kannattaa ehkä googlesta hakea
Tarkoitin aloittajan tapausta. Tuskin opettaja ainakaan mitään noista asioista tekee mitä olet maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni on kallion koulussa, aivan traaginen paikka, se on psykopaatteja täynnä! Varokaa, peruskoululaisten vanhemmat ettete VAAN muuta kallioon! Muutenkin kalliossa myydään huumeita, siksi muutetaan pois. Kun kysyin lapselta, että onko okei jättää kaikki kaverit tänne, hän sanoi: mitkä kaverit? Tuntuu mahtavalta muuttaa pois ja saada kerrannin ystäviä! Odotan innolla!
Saan paljon palautetta, että lapseni on kiusaaja kallion koulussa ja on yrittänyt tappaa erään henkilön, mutten usko sitä. Lapseni on ihana!
Vitsailin vain ei mulla ole lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan paljon palautetta, että lapseni on kiusaaja kallion koulussa ja on yrittänyt tappaa erään henkilön, mutten usko sitä. Lapseni on ihana!
Vitsailin vain ei mulla ole lasta
Hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Mutta kyllä hän varmaan kesälomalla on jo
Opettaja vihaa suosittua ja komeaa kolmasluokkalaista naistenkaatajaa niin paljon, ettei päästänyt tätä edes kesälomalle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasta rehtorille ja selvitelkää asiaa yhdessä tee puhe tapaamista varten ja saa rehtori puolellesi. Näin hankit kenkää ikävälle opelle. Kerro täällä kuinka kävi! Odotamme innolla!
Ei tuommoisesta saa mitään kenkää. Vaikea todistaa, vaikka pitäisikin paikkansa, mitä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasta rehtorille ja selvitelkää asiaa yhdessä tee puhe tapaamista varten ja saa rehtori puolellesi. Näin hankit kenkää ikävälle opelle. Kerro täällä kuinka kävi! Odotamme innolla!
Ei tuommoisesta saa mitään kenkää. Vaikea todistaa, vaikka pitäisikin paikkansa, mitä epäilen.
Ehkä olin taas liian toiveikas..
Surullistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ai niin, sori, en voi mitenkään vaikuttaa tai parantaa asiaa. Eihän se minulle kuulu. Eikä aloittajallekaan! Sehän on sen pojan oma asia, eikä sinun. Sitten täällä valitat muille kuinka kurjaa sinulla on
Opelle vähän äppiä kenkää ka ladatkaa vähän äppiä st1 sovellus!
A
i
k
a
h
a
r
m
i
l
l
i
s
t
a
e
t
t
ä
n
ä
i
n
n
y
t
k
e
r
r
a
n
s
i
t
t
e
n
o
n
Vierailija kirjoitti:
A
i
k
a
h
a
r
m
i
l
l
i
s
t
a
e
t
t
ä
n
ä
i
n
n
y
t
k
e
r
r
a
n
s
i
t
t
e
n
o
n
Vähä yli sun
t
ä
l
l
a
i
n
e
n
sekoilus
Vierailija kirjoitti:
En voi ottaa yhteyttä opettajaan, poikani sanoo että siinä menee maine eikä hän halua minkäänlaisia keskusteluja opettajan kanssa.
Mikä maine? Kenen maine?
Voithan sanoa, että pojasta tuntuu/mikä se asia on, josta se kiusaamisen tunne tulee?
Patistas tekemään läksyjä.
Kehottas olemaan hiljaa luokassa?
Kieltää kiusaamasta?
Ota selvää.
Ja ei se opettaja kolmannella ole vaan se poikasi.
Aikuin se opettaja on. Avaa suusi tailitkoita wilmaan.
Poikadi tulkinta on kiusaaminen- mikä on opettajan mielipide? Mitä on tapahtunut? Faktat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Mutta kyllä hän varmaan kesälomalla on jo
Opettaja vihaa suosittua ja komeaa kolmasluokkalaista naistenkaatajaa niin paljon, ettei päästänyt tätä edes kesälomalle.
Lue.
Tuo aloitus on kyllä kesäkuun alusta.
Suuntaa katseesi. Älä oleta.
Itse muistan vielä oikein hyvin, kun 3 luokan opettajani oli aina hyvin ilkeä minulle, en tiedä miksi. Vaikka peruskoulusta on jo vuosia, asia palaa välillä mieleeni.
4 vuonna luokanopettaja vaihtui ja saimme tilalle oikein äidillisen ja mukavan luokanvalvojan, joka oli minulle hyvin ystävällinen.