Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää rikkailla on varaa ostaa mansikoita kesällä.

Vierailija
08.06.2025 |

Ei ole köyhillä varaa maksaa 80€ laatikosta mitä ne tulee maksamaan kun tulee myyntiin.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat, herneet, kirsikat ja jäätelöt eivät ole ihmiselle mitään välttämättömyyksiä. Kenenkään ei tule kuluttaa rahaa yli varojensa ja elää velaksi! 

Jäätelöä voi ostaa kotiin litran paketeissa ja pakastaa. Kotimainen jäätelö maksaa noin 1-2 euroa/litra. Säästäväinen rahankäyttäjä kiertää kalliit torit, jäätelökioskit ja markkinakojut kaukaa. Hyvin pärjätään ilman herneitä ja kirsikoita!

Vierailija kirjoitti:

Enää? Ei mulla ole koskaan ollut varaa maksaa 40 euroakaan laatikolta vaan mansikat on ollut yksi niistä kesän satunnaisista herkuista eli sitä litraa ei osteta kuin kerran kaksi. Sama juttu herneiden, kirsikoiden ja jäätelönkin kanssa.

Mistä ihmeestä edes kumpuaa tuo ajatus, että mansikat oikein laatikoittain on jokin ihmisoikeus ja perustarve joihin jokaisella suomalaisella on oltava varaa? Jos niitä kovin hinkuaa niin sitten pitää valita asuinpaikka sen mukaan, että on se oma piha ja siihen saa mansikkamaan. Kyllä siinäkin litralle hintaa tulee, mutta asumiskulut esim jossain savon sivukylällä on taas pienemmät mitä vaikkapa helsingin jätkäsaaressa.

Vierailija
62/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaksi lootaa ja meen mussuttaan niitä köyhän eteen 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg laatikko 80e? 😁 nyt taidat olla nähnyt unia.. luuletko, että kukaan maksaisi 16e/kg mansikasta?

Vierailija
64/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lapsille ole varaa marjoja ostaa miin ei pidä lapsia tehdäkään. 

Vierailija
65/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta Lidlistä espanjalaisia 

Niitä ei kannata syödä. Täynnä torjunta- ja säilöntäaineita. Vähän niin kuin myrkkyä vetäisi.

Onhan niitä vedetty lapsuudesta lähtien suoraan pellosta.

Nyt 64v ja elossa

Ai espanjalaisia mansikoita? Oletko siis asunut Espanjassa?

Nuo ulkomailta tuodut mansikat ei kyllä maistu yhtään miltään.  Itsekään en kyllä osta kotmaisiakaan, vaikka ne on hyviä, vaan pakastan ne mitkä omasta kasvulaatikosta tulee. Mansikkakaan ei pakkasessa parane, tuoreena on kyllä hyvä. Muutenkaan en maksa marjoista vaan käyn ne ihan itse ja ilmaiseksi poimimassa. Metsästä mustikat ja vadelmat omista pensaista, kuten myös herukat ym. Omenatkin tulee omista puista ja kirsikat. 

On onni asua paikassa, jossa pääsee omin jaloin metsään ja voi ilmaiseksi poimia vitamiinit talven varalle. 

Vierailija
66/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikka suomessa on vähän kuin sähkö: oli mikä tahansa säätila, tai ei säätilaa, niin hintoja pitää nostaa vuosittain

Vierailija
67/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko sillä summalla edes yhtä kokonaista mansikkaa?

Vierailija
68/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tuut mun eteen mussuttaa niin tungen ne mansikat sun takapuoleen. Varaa mulla on ostaa mansikoita mutta en pidä niistä. Mua ärsyttättäisi jos joku tulee mussuttaa mun eteen. Sillä mitä mussutat ei ole merkitystä eli se mitä mussutat ei siis aiheuta ärsytystä vaan se että ylipäätänsä jotain mussutat.

Vierailija
69/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mansikoita kannata itse pakastaa, ovat karmeaa litkua, kun sulattaa. Kaupasta saa halvalla ammattimaisesti pakastettuja mansikoita.

Vielä parempia saa Rekosta, suoraan lähellä tuotettua ja pakastettua mansikkaa, marjasekoituksia rouheena, ym. marjoja. 

Vierailija
70/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poimimaan ja lopeta ruikuttaminen😠

Vierailija
71/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämansikoita saa käydä poimimassa ihan ilmaiseksi.

Vierailija
72/72 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaksi lootaa ja tulen köyhänä mussuttaa niitä sun eteen. Mahtais sua ottaa päähän kun köyhällä onkin varaa ostaa mansikoita 2 lootaa 🤭🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi