Enää rikkailla on varaa ostaa mansikoita kesällä.
Ei ole köyhillä varaa maksaa 80€ laatikosta mitä ne tulee maksamaan kun tulee myyntiin.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto roskalle.
Hys hys, ei saa keskustella muuta kuin joutavista julkkijuoruista, ettei kukaan vaan herää todellisuuteen ja ala ajatella..
Katsellaanko heinäkuun puolessa välissä niitä kotimaisen mansikan hintoja, ollaan vähän viisaimpia hintojen osalta. Ilman mansikoita voi myös elää.
Mulla ei ole varaa kun ulkomaalaisiin mansikoihin. Cittarista ostan kaksi rasiaa ja maksaa 10 e. S-marketista saa myös ulkomaalaisia halvemmalla.
Lidlissä usein 2,49 euroa 500g laatikko. OStan usein. ihan on hyviä.
Joo mutta mietippä mitä ne maksaa talvella .Naurettavaa valittaa hinnasta tee oma mansikkamaa , eli muuta pois sieltä hesasesta ja ala viherpeukaloksi.Nyt se taas nähdään kuinka kusessa olette ilman meitä maalaisjuntteja jos esim. mansikoita haluatte.Tilatkaa Temusta siellä on halpaa myrkytykset saatte kaupanpäälle.
Joo se on semmoista. Mutta köyhäpä saakin joka kuukausi monta sataa euroa lahjarahaa. Mietipä sitä! Siinä ei paljon mansikkarasia lämmitä vaakakupissa kun toisen vaakakuppiin lapataan ehtaa rahaa. Että kauheasti en kehtaisi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Säälin köyhempiä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Toveri (veropakoloinen) Björn Wahlroos ostaa ropposen Kauppatorilta. Vanhana kommunistina tukee varmasti pienituloisen torimummon arjessa selviytymistä. Luotan toveri Wahlroosiin. Psyk.sh.
Olet naurettava.
on se mukava syödä mansikat omalta pellolta.
Se on se ero joka aamu töihin rämpivän ja kotona rötköttävän oloneuvoksen välillä. Toinen voi ostaa mieleisiään juttuja, toinen ei. Ja niin sen kuuluu ollakin. Mikä pointti muuten olisi käydä edes töissä?
Vierailija kirjoitti:
Osta Lidlistä espanjalaisia
No hyi, maku on ihan kamala.
Tarviiko niitä ostaa kaupasta valmiiksi poimittuna, jos raha on tiukassa? Itsepoiminta tiloja on olemassa, ahomansikkaa saa ilmaiseksi tai sitten voi kasvattaa itse.
Ostan joka päivä pienen 250g. rasian. Eilen prisman pihalla hinta oli 5,45€.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä usein 2,49 euroa 500g laatikko. OStan usein. ihan on hyviä.
Minä olen myös osatnut jo monta kertaa, hyviä ovat, Ei nyt vielä ole kotimaisen mansikan aika. Hinnan näkee sitten vasta kesällä. Pidän mansikoista erittäin paljon, yleensä ostan ainakin 3 laatikkoa kesällä. Syön niitä tuoreena, pakastettuna, hillona ja teen raparperin kanssa mehua. En minäkään ole kuollut myrkkyyn, vaikka olen 67v.
Musta tulee isona variksenpelätin mansikkapellolle.
-Kylmät kädet
Onneksi en pidä mansikoista. Kyllä säästyy rahaa.
Ei ennenkään mansikoita syöty ennen kuin oli niiden aika. Odotettiin kun kypsyvät ja vasta silloin niitä ostettiin, eikä mitään kasvihuoneissa kasvatettuja mutantteja.
Hengissä pysyttiin.
Eipä ole Kaviaariinkaan varaa. Maksaa 400e pieni purkki.
Mistä työtön sellaisia rahoja ottaisi. Pitää vaan selvitä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toveri (veropakoloinen) Björn Wahlroos ostaa ropposen Kauppatorilta. Vanhana kommunistina tukee varmasti pienituloisen torimummon arjessa selviytymistä. Luotan toveri Wahlroosiin. Psyk.sh.
Olet naurettava.
Ehkä, mutta Nalle (Buntan poika) oli julkisesti kommunisti 1970-luvun alussa. Toveri Wahlroos siis minulle. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät maalaiset kasvattavat mansikkansa itse.
Niin kasvatetaankin. Harmittaako?