Mitä naposteltavaa teillä on aterioiden väliin joka sospii myös laihduttajalle? Mulla hedelmiä, vihanneksia, jäätelöä (pikku määrä), leipää,
Mitä naposteltavaa teillä on aterioiden väliin joka sospii myös laihduttajalle? Mulla hedelmiä, vihanneksia, jäätelöä (pikku määrä), leipää jossa kuituja jne
Kommentit (12)
Laihduttaja ei napostele. Syömiskerta on 1 ateria. Sellaiseksi riittää vaikka porkkana ja keitetty kananmuna.
Ei varsinaisten aterioiden välillä mitään rääpitä. Ei siinä laihdu jos koko ajan syö jotain
Mitä trollaat? Ei aterioiden välillä napostella.
Kaikki vastaajat valehtelevat :)
Napostelusta ei yksikään nainen, oli sitten laihduttaja tai ei, luovu.
Vaihtavat vain naposteluartikkelin toiseen pettäen sillä itseään.
Napostelu on paha tapa ja vahingoittaa terveyttä ja lisää painoa riippumatta siitä, mitä napostelee ja kuinka paljon on kaloreita.
Minä syön kyssäkaalia, kukkakaalia tai porkkanaa. Vedän näitä samalla, kun teen ruokaa. Välipaloja en syö, mutta tavallaanhan tuo on sellaista.
No ei mitään! Mikä ihmeen juttu tuo napostelu on? Syön silloin kun on ruoka-aika, muina aikoina teen muuta. Onko syöminen elämän tarkoitus sellaiselle, jonka pitää vielä aterioiden välilläkin syödä?
Syön kolme kertaa päivässä, enkä mitään niiden välillä. Aamiainen n.klo 8, lounas n klo 13, päivällinen n.klo 18
Napostelu kannattaa lopettaa kokonaan.