Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääministeri Orpo avautuu kokoomusmediassa hallitustaipaleestaan: Kaikki on demareiden syytä!

Vierailija
08.06.2025 |

" Me pyrimme vain hyvään, Orpo pohti."

https://www.verkkouutiset.fi/a/paaministeri-avautuu-nykypaivassa-en-ota…

Petteri kertoo yllättyneensä Trumpista ja tekoälystä. Silmiinpistävästi pääministerin puheissa pistää silmään "usko". Termi toistuu 8 kertaa pääministerin kuvaillessa hallituksensa toimia: ei faktoja, ei toteutuneita tavoitteita; vain uskoa, että huomenna kaikki on paremmin. Asioista paremmin perillä oleva kadunmies kuvailisi Petterin "uskoa" mutuksi, populismiksi vailla todellisuuspohjaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä aina silmäilen Forssan lehden pääkirjoituksen silloin kun Sanni GL on siellä purkamassa tuntojaan. Eilenkin hän moitti Keskustaa "absurdista välikysymyksestä", koska Keskustan vika on nykyinen tilanne, ja tietty mutku Sanna. Aina vaan jaksaa ärsyttää kun tää muikkeli silmät ymmyrkäisenä jauhaa omaa erinomaisuuttaan paikallislehdessä, ja sillä on suuri "fanikunta" täälläpäin. 

Sanni Grahn-Laasonen (Kok.) on vähintään Suomen, mahdollisesti koko universumin tuhoisin ja ymmärtämättömin opetusministeri kautta aikain.

Monesko Li Anderson on? Eikös Li kyseisen tittelin mielestäsi kans ansaitse?

Mutku Sanna, mutku Li, yhyy!

Vierailija
62/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterillä hirtää jo kiinni. Pakkomielteinen valehtelu ja vastuunpakoilu on vienyt voimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä pilata ap hyvää psykoosiasi faktoilla, mutta niin vaan on valitettavasti näpyttimet.

Toivottavasti toimeentulotuen päivityksen johdosta työnhausta tulee kannattavempaa jatkossa...

Vierailija
64/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä aina silmäilen Forssan lehden pääkirjoituksen silloin kun Sanni GL on siellä purkamassa tuntojaan. Eilenkin hän moitti Keskustaa "absurdista välikysymyksestä", koska Keskustan vika on nykyinen tilanne, ja tietty mutku Sanna. Aina vaan jaksaa ärsyttää kun tää muikkeli silmät ymmyrkäisenä jauhaa omaa erinomaisuuttaan paikallislehdessä, ja sillä on suuri "fanikunta" täälläpäin. 

Tuntuu oudolta, että tuota ihmistä on joku edes äänestänyt. 

Vierailija
65/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petskun ja trumpetin mielestä kaikki niiden omat per*seestä olevat päätökset ja toimeyy on aina jonkun mun syytä. Aina. 

Vierailija
66/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin puolueelleen sopiva ajattelumalli ja juuri siitä johtuu köyhien kurittaminen, kun itsessään ei ole mitään vikaa.  Sanoisin, että osa Suomen lamastakin johtuu siitä, että myrkkyä on kylvetty yhteiskuntaan - negatiivisuutta ja kyräilyä.

Vierailija
67/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petterillä hirtää jo kiinni. Pakkomielteinen valehtelu ja vastuunpakoilu on vienyt voimat.

Ja kalja maistuu niin että saikkua on tarvinut. Valehtelu on raskasta "työtä".

Vierailija
68/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ihmettelee, että kokoomuksen kannatus edelleen porskuttaa kahdessakympissä. Minä en ihmettele, minä katselen ympärilleni ja kuuntelen. Kyllä se niin vain on, että viidesosa ihmisistä on tylyjä ja omahyväisiä, empatiakyvyttömiä, toisia syyttäviä ja itseään muita parempana pitäviä, ovat sitten syntyneet kultalusikka suussa tai kurjuudessa kasvaneet. En ole optimisti ja siksi uskon , että tuo kannatus pitää tekee ukko mitä tahtoo.

Vierailija
69/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että tuota ihmistä on joku edes äänestänyt. 

Eduskunnassa kai on voittopuolisesti just sellaisia tyyppejä ettei suurin osa väestä tajua kuka niitä äänestää. Forssassa oli ennen Keskustan rautarouva Sorkka-Liisa jota äänestettiin kun hän oli saanut hyvän jalansijan Keskustassa. Nyt Sanni on tää alueen rautarouva (mikä luonnehdinta ei tod. häneen sovi), hitaat hämäläiset äänestää sillä toiveella että oman alueen edustaja/ministeri pitäis oman alueen/kaupungin puolia, ei tajuta että kaikki tuolla on omaa etuaan ajamassa vain. Sitä paitsi, Sannilla kun on toi ikuinen pääkirjoituspalsta paikallislehdessä niin saa ajatuksiaan (siis Kokoomuksen paskanjauhantaa) jatkuvasti täällä esiin ja varmaan ilmaiset vaalimainokset lehteen jne. 

Vierailija
70/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on muiden syytä. Noinhan ne rikollisetkin aina sanoo. 

Vierailija
71/71 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- Uskon itse vakaasti siihen, että me teemme hallituksessa oikeita asioita. Sellaisia uudistuksia, joiden kautta Suomessa on hyvinvointia myös tulevaisuudessa. Niin tämän kertominen niin, että ihmiset oikeasti ymmärtäisivät, että meillä on pyrkimys hyvään. Tämän kaiken keskellä meidän olisi pitänyt pystyä paremmin avaamaan ihmisille, miksi me teemme näitä uudistuksia. Ja että me pyrimme vain hyvään, Orpo pohtii."

Kansa on niin tyhmää, että se ei tajua, kuinka fantsun upeita jutskia hallitus tekee. Perusturvan romuttaminen on vain kansan parhaaksi.

Tuo on niin absurdia. Romutetaan hyvinvointi, että pelastettaisiin hyvinvointi. Selittäkää nyt joku? Kaikki se, mitä Orpon hallitus väittää pelastavansa, sen he ovat jo itse romuttaneet.