Siis tää kesähän on ihan vitsi. Aamuksi taas luvassa 10 astetta.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Läskit lehmät nauttii kylmyydestä
Jankuti jankuti jankuti
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kyllä lapselliset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, en halua viettää lomaani täällä koleudessa. Kolmeksi viikoksi Espanjaan heinäkuussa, ei haittaa helle pätkääkään🌞🌞
Eipä taida haitata ihosyövätkään eikä ihon vanheneminen silloin.
Minä olen aina ollut ulkoilmaihminen, nauttinut auringosta enkä pelkää ruskettumista. Vielä nyt 60+v iho on todella upea ja kimmoisa, vain muutama ryppy. Tässä iässä ikääntyy muutenkin mutta ei aurinko ainakaan ole mua vanhentanut. Päinvastoin kauniisti päivettynyt iho nuorentaa.
Etelässä käytän aurinkovoidetta keväällä talvenkalpealle iholle ja kesälläkin rannalla mutta en yleensä enää pihahommissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, en halua viettää lomaani täällä koleudessa. Kolmeksi viikoksi Espanjaan heinäkuussa, ei haittaa helle pätkääkään🌞🌞
Eipä taida haitata ihosyövätkään eikä ihon vanheneminen silloin.
Minä olen aina ollut ulkoilmaihminen, nauttinut auringosta enkä pelkää ruskettumista. Vielä nyt 60+v iho on todella upea ja kimmoisa, vain muutama ryppy. Tässä iässä ikääntyy muutenkin mutta ei aurinko ainakaan ole mua vanhentanut. Päinvastoin kauniisti päivettynyt iho nuorentaa.
Etelässä käytän aurinkovoidetta keväällä talvenkalpealle iholle ja kesälläkin rannalla mutta en yleensä enää pihahommissa
Aha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hullu jo paskan jankuttaminen +20 tulee eteläsuomeen tänään.
Juuri nyt 15
Juuri nyt +18
Ei ainakaan täällä meren rannalla. Edelleen 15
Minä tykkään! Ei tarvitse maata sängyn alla jääpalamatolla. Pääsee lenkille ja ulkoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä haluat väkisin rupsahtaa ennen aikojasi, kun pitää pötkötellä helteessä auringonpaisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hullu jo paskan jankuttaminen +20 tulee eteläsuomeen tänään.
Juuri nyt 15
Juuri nyt +18
Ei ainakaan täällä meren rannalla. Edelleen 15
Mutta täällä on +18
Olenko ainoa joka nimenomaan jaksaa lämpimässä paremmin?
Talvella ja kylmässä säässä ei tule juurikaan tehtyä yhtään mitään. Sitten kun tulee lämmin, niin virkistyn ja innostun puuhaamaan kaikkea. On kiva ulkoilla ja mennä joka paikkaan kun on lämmin. Talvellä olen kuin kohmeessa kylmästä ja horrostan vaan. Energiat on ihan nollissa.
Vierailija kirjoitti:
Talvella ja kylmässä säässä ei tule juurikaan tehtyä yhtään mitään. Sitten kun tulee lämmin, niin virkistyn ja innostun puuhaamaan kaikkea. On kiva ulkoilla ja mennä joka paikkaan kun on lämmin. Talvellä olen kuin kohmeessa kylmästä ja horrostan vaan. Energiat on ihan nollissa.
Mars lääkäriin, jotakin on viturallaan. Voisit aloittaa kilpirauhaskokeista, yleisimmin siitä löytyy syy. Toinen vaihtoehto on, että et osaa pukeutua talviaikaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vettäkin sataa jatkuvasti.
Missä? Ei ainakaan Kaakkois-Suomessa ole satanut kuin muutamana päivänä. Ainoa negatiivinen asia tässä alkukesässä on ollut tuuli, ihan koko ajan tuulee, joten pyörälenkkeily on turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa helteetön kesä.
Just näin, sellanen +22-24 on oikein hyvä.
Elokuussa sitten helteet!
Ja lapset koulussa. :)
Kiitos OAJ
Yöllä oli 7 astetta ja kova tuuli siihen päälle, ei todellakaan tuntunut miltään kesäyöltä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minulla paljon paremmat energiat aurinkoisena hellepäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä oli 7 astetta ja kova tuuli siihen päälle, ei todellakaan tuntunut miltään kesäyöltä.
jankuti jankuti jankuti
Ihan normi alkukesän aamulämpötila. Ootahan juhannusta, silloin perinteisesti on kylmää.
löhöävillä sohvanorsuilla on kylmä, trööt trööt
menkää lenkille niin veri kiertää