Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän huono Bergerac nyt ykkösellä

Vierailija
07.06.2025 |

😔

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Bergerac on Damien Molony, jonka suoritus saa ylistyssanoja Nettlesiltä. 

Mielestäni uusi sarja on loistava: yksityiskohtainen, tarkka, totuudenmukainen ja näytelty tietyllä eheydellä, mikä on epätavallista tällaisessa sarjassa. Tämä ei ole Bergerac II, vaan täysin uusi Bergerac, Nettles kommentoi sarjaa Telegraph-lehdelle.

Jos minä olin kuin Cliff Richard, niin Molony on paljon enemmän Clint Eastwood.

Näin siis Nettles. 

John-parka on jo tainnut vanhuudenhöppäröityä. 😟

Ei suinkaan, John vain tajuaa mitä markkinointiin pitää ja mitä ei voi sanoa.

Sitäpaisti sen nimi on Tom

Vierailija
22/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee vasta 19:40 tjsp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni uusi sarja on loistava: yksityiskohtainen, tarkka, totuudenmukainen ja näytelty tietyllä eheydellä, mikä on epätavallista tällaisessa sarjassa. Tämä ei ole Bergerac II, vaan täysin uusi Bergerac, Nettles kommentoi sarjaa Telegraph-lehdelle.

Näin siis Nettles. 

Mitä järkeä olisi ollut tehdä toisinto 70-luvun Bergeracista? Etsiköön sen jostain katsottavakseen, joka sitä kaipaa.

Vierailija
24/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siis Nettles. 

Mietitkö nyt Tom Barnabya Midsomerin murhista? 

Vierailija
25/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siis Nettles. 

Kenen? John Nettles, "Jim Bergerac". Ei ainakaan kummankaan noista.

Vierailija
26/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ollut hyvä tämä. Kun on katsonut Areenasta Vera Stanhopea, niin siihen verrattuna tämä oli todella huono. Aukkoja tarinassa ja  aukkoja siinä miten tutkivat asioita. Nostalgian vuoksi (isäni katsoi aina kasrilla Bergeracin ja minäkin sitä katsoin, tosin en muistanut siitä vanhasta muuta kuin pääosan näyttelijän ja sen, joka näytteli appiukkoa ja hienon auton) kahlasin läpi, mutta tosiaan ei kannata aloittaa jos on muutakin tekemistä. Lisäksi luulin että tämä olisi ns. esiosa, mutta olikin siirretty nykyaikaan. Mutta sitten puuttu kaikki nykyaikaiset tavat selvittää asioita (vrt. Stanhope). Kökkö. Vaikka oli ihan ok näyttelijöitä mukana, käsikirjoitus oli huono. 

Vierailija
27/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikein hyvä sarja. 

Vierailija
28/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ollut hyvä tämä. Kun on katsonut Areenasta Vera Stanhopea, niin siihen verrattuna tämä oli todella huono. Aukkoja tarinassa ja  aukkoja siinä miten tutkivat asioita. Nostalgian vuoksi (isäni katsoi aina kasrilla Bergeracin ja minäkin sitä katsoin, tosin en muistanut siitä vanhasta muuta kuin pääosan näyttelijän ja sen, joka näytteli appiukkoa ja hienon auton) kahlasin läpi, mutta tosiaan ei kannata aloittaa jos on muutakin tekemistä. Lisäksi luulin että tämä olisi ns. esiosa, mutta olikin siirretty nykyaikaan. Mutta sitten puuttu kaikki nykyaikaiset tavat selvittää asioita (vrt. Stanhope). Kökkö. Vaikka oli ihan ok näyttelijöitä mukana, käsikirjoitus oli huono. 

Siis muut näyttelijät ok, paitsi pääosan esittäjä. En tykännyt siitäkään, puuttui karisma ja uskottavuus. 

Vierailija
29/33 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ratkottiin alkoholismia ja se harvemmin on kovin kiinnostavaa. Päänäyttelijä sopi kyllä Persaukiset-sarjaan, mutta harppaus tähän lässähti nuhjuisella tavalla.

Vierailija
30/33 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta se ainainen riitely työhön käytetystä ajasta ja perheeseen käytetystä ajasta ottaa päähän. Nyt ei ole katkera vaimo vinkumassa (kun menet poliisin kanssa yhteen, niin tiedät varmaan työn) vaan anoppi ja liki täysikasvuinen tytär

Vierailija
31/33 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut koko sarjan ja ei kyllä ollut mistään kotoisin, nukahtelinkin välillä.

Vierailija
32/33 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän pitää olla Bergerac? Olisi vain vaikka joku ihan uusi poliisi, muuten juoni sama. Vaikka komisario Wakefield tms.

Vierailija
33/33 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihastunu bergerakkiin jo ihan nassikkana. Jännä kun sitä jo pienenä aisti keissä on sitä JOTAIN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän