Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomaviikko ja meinaan koppiutua täysin enkä halua nähdä yhtään ihmistä.

Vierailija
07.06.2025 |

Muilla samaa? Kiitos asiakaspalvelutyön ihmiset vituttavat niin että ei veri kierrä. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiko on lyhyt aika. 2 viikkoa olis parempi.

Vuosi olis kiva, vielä parempi loppuelämä.

Vierailija
22/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää välillä olla täysin omine ajatuksineen. Moni ei nykyään enää pysty tähän. Jotain hiljaista kivaa puuhastelua ja ihana rauha ilman hälinää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hostellissa, ja siivoojana autoin kollegaa. Joku oli jättänyt keittiöön sotkua, joka olisi voinut kuivua kiinni. Tulee parempi lomafiilis, kun ei lisää toisen työtaakkaa. 

Vierailija
24/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on tarkoitettu ihmiselle palautumista ja lepoa varten. Jotkut harvat tietty rentoutuvat myös sosialisoitumalla, mutta jos se mitenkään kuormittaa, minusta ei pitäisi aikatauluttaa lomaan mitään sovittuja menoja tai tapaamisia. 

Vierailija
25/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutyössä pitäis olla pidemmät lomat. Se on äärimmäisen kuluttavaa henkisesti. 

Samaa mieltä. Itse olen kouluttautunut korkealle pelkästään sen takia, että voin tehdä etätöitä mahdollisimman yksin. Ketään en arvosta niin paljoa, kuin työkseen asiakaspalvelevia ihmisiä. Oikeastiko joku pystyy siihen ja pysyy vielä järjissäänkin. 

Vierailija
26/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheissä ei ole mitään rauhaa lomallakaan. Onneksi ei ole lapsia. 

Vierailija
27/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutyössä pitäis olla pidemmät lomat. Se on äärimmäisen kuluttavaa henkisesti. 

Samaa mieltä. Itse olen kouluttautunut korkealle pelkästään sen takia, että voin tehdä etätöitä mahdollisimman yksin. Ketään en arvosta niin paljoa, kuin työkseen asiakaspalvelevia ihmisiä. Oikeastiko joku pystyy siihen ja pysyy vielä järjissäänkin. 

Etätyö olisi unelmaa. Valitettavasti asiakaspalvelutyössä myymälässä tämä ei onnistu :(. Loma tulee siis enenmmän kuin tarpeeseen. 

Vierailija
28/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kautta linjan nykyään todella raskasta seuraa. Yksin on paljon mukavampaa olla. 

Ja saatanan rumia vielä ovat kaupan päälle. 

Ai että nautin kun ei tarvitse vängätä yhdenkään nuukailevan puolidementtisen mummelin, raskaana olevan hormonihirviön, nyrpistelevän hienostorouvan, "ei-mitään-kieltä-puhuvan" ulkomaalaisummikon, "emmätiiä"-teinitytön tai mitä näitä nyt kaikkia on - kanssa. Loma <3

Vierailija
29/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisinpa itsekin. Liian helposti lipeän velvollisuuskyläilyihin, mökkeilyyn josta en pidä ja ylipäätään asioihin jotka ovat vain pakollisia suorituksia.

Voi ei. Itse olen jo kouluttanut itseni sekä sukulaiseni siihen, että emme tapaa emmekä seurustele. Tämä toimii minulle hyvin. En kerta kaikkiaan jaksaisi mitää velvollisuusvisiittejä. 

Samoin minä olen tehnyt. Velvollisuuden vuoksi en kestitse enkä ota kylään sukulaisia. Heidän seura ei kiinnosta. Broidi paiskasi luurin korvaani kun vastasin kysymykseensä -voiko tulla käymään, että ei voi.

Se olis roudannut muijansa takuulla mukanaan. Oon nähny sen muijan joskus 15 vuotta sitten ainoan kerran.

Vierailija
30/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nykyisin vuorotteluvapaata?

Vierailija
31/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nykyisin vuorotteluvapaata?

Ei taida enää saada. Tiedän että ainakaan oma työnantaja ei sitä myönnä muutenkaan. 

Vierailija
32/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava kuulla, että joku arvostaa <3 Terveisin asiakaspalvelija. 

Vierailija
33/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma on tarkoitettu ihmiselle palautumista ja lepoa varten. Jotkut harvat tietty rentoutuvat myös sosialisoitumalla, mutta jos se mitenkään kuormittaa, minusta ei pitäisi aikatauluttaa lomaan mitään sovittuja menoja tai tapaamisia. 

Tosiaan tuntuu, että jopa lomamatka olisi liian stressaava, koska pakkaaminen ja aikataulut.  En viitsi myöskään varata edes hierojaa tai kampaajaa tai mitään muuta aikataulutettua loma-ajalle. Huomaa kuinka stressaantunut sitä onkaan. 

Vierailija
34/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuntuu, että jopa lomamatka olisi liian stressaava, koska pakkaaminen ja aikataulut.  En viitsi myöskään varata edes hierojaa tai kampaajaa tai mitään muuta aikataulutettua loma-ajalle. Huomaa kuinka stressaantunut sitä onkaan. 

Lentokentän hälinä olisi täysin no-no. En jaksaisi yhtään mitään lasten huutoa ja parkumista enkä muutakaan meteliä. Onneksi on oma koti. Saa vetää ovet ja verhot kiinni ja olla täysin rauhassa. 

Vierailija
35/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheissä ei ole mitään rauhaa lomallakaan. Onneksi ei ole lapsia. 

Lapsiperheissä se "lomailu" vasta tuskaa onkin. 

Vierailija
36/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset lomapäivät menevät yleensä univelkoja tasatessa. Sitten onkin pikkuhiljaa energiaa laittaa oma yleiskunto, ruokailurytmi, aineenvaihdunta yms. kuntoon - HETKEKSI. Kunnes taas työpakkopulla sekoittaa kaiken. 

Vierailija
37/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on hyvä saa koko ajan dopamiinihittei. Ei tarvii kavereita tai ulkoilmaa

Vierailija
38/41 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuntuvat edelleen jäävän monttu auki, kun kysyttäessä lomasuunnitelmista vastaan, että tarkoitus ei ole tehdä oikeasti _yhtään_mitään_. Nähtävästi nykyihmiselle kova pala on olla suorittamatta. Jopa ajatuksen tasolla.

Vierailija
39/41 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää rauhallista lomaviikkoa AP:lle 🙂

Vierailija
40/41 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä