Kesälomaviikko ja meinaan koppiutua täysin enkä halua nähdä yhtään ihmistä.
Muilla samaa? Kiitos asiakaspalvelutyön ihmiset vituttavat niin että ei veri kierrä.
Kommentit (41)
Onneksi ruokaostoksetkin voi nykyään tilata etänä.
Viikko ei kyllä riitä mihinkään. Tarvis vähintään puoli vuotta että vituttais yhtään vähempää.
Toisaalta vois lähteä kerrankin itse asiakkaaksi olemaan vittumainen muille myyjille... mut taidan jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kautta linjan nykyään todella raskasta seuraa. Yksin on paljon mukavampaa olla.
Ja saatanan rumia vielä ovat kaupan päälle.
Ihanaa kun sataa. Satais vaan koko kesän.
Parasta on unohtaa mikä päivä on ja paljonko kello on. Silloin voi sanoa olevansa lomalla.
Säästyy rahatkin, kun ei mene ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin just. Deekut ei pääse terassille ja kakarat ei pääse rannalle. Hah hah HAAAAAAAAAAAAAA!
Viiko on lyhyt aika. 2 viikkoa olis parempi.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin sohvan nurkkaan lämpimän peiton alle ja joku hyvä kirja kaverina. 🥰 Siinä menis mun loma hujauksessa.
Osaisinpa itsekin. Liian helposti lipeän velvollisuuskyläilyihin, mökkeilyyn josta en pidä ja ylipäätään asioihin jotka ovat vain pakollisia suorituksia.
Nosto. Loma on ihmisen parasta aikaa.
Asiakaspalvelutyössä pitäis olla pidemmät lomat. Se on äärimmäisen kuluttavaa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Osaisinpa itsekin. Liian helposti lipeän velvollisuuskyläilyihin, mökkeilyyn josta en pidä ja ylipäätään asioihin jotka ovat vain pakollisia suorituksia.
Voi ei. Itse olen jo kouluttanut itseni sekä sukulaiseni siihen, että emme tapaa emmekä seurustele. Tämä toimii minulle hyvin. En kerta kaikkiaan jaksaisi mitää velvollisuusvisiittejä.
Mieletön tunne vaan olla kotona ja kuunnella hiljaisuutta. Kukaan ei vingu eikä vaadi mitään. Rupesi jo se työpaikan ulko-oven avautumisääni triggeröimään aivan suunnatonta raivoa, kun tietää, että sieltä on joku taas tulossa avautumaan.
Minäkin olen varannut yhden koppiutumisviikon lomastani, jopa mies on työmatkalla silloin.
Ihmiset ovat kautta linjan nykyään todella raskasta seuraa. Yksin on paljon mukavampaa olla.