Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on hirveää aikaa. Huomaan taas jääväni kaikesta ulkopuolelle

Vierailija
07.06.2025 |

Olen sinkku ja haluaisin kuulua johonkin porukkaan, edes työporukkaan. Muuten elämä on aivan liian eristäytynyttä ja yksinäistä. En vaan ole ilmeisesti kenellekkään tarpeeksi tärkeä, sillä taas olen jo 2 kertaa saanut kuulla jälkikäteen, kuinka työkaverit ovat olleet syömässä ja illanvietossa. Minua ei kukaan pyytänyt mukaan. Tämän voi luokitella täysin työpaikkakiusaamiseksi. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä kysipäistä. Niitä riittää. Olen aikani siis jodkus odotin että minut kutsutaan johonkin. Tai joku pyytää minut johonkin. No ei.. Päinvastoin. Lopulta päätin etten jää mitää odottelee eli aloitan elämään omilla ehdoilla. Keksin tekemistä itselleni sen mukaan mitä pystyn. Nyt talous on hieman tiukilla mut voin hieman säästää jostain. Että pääsen keikoille ja siellä käyn  yksin ja selvinpäin. Voitko kuvitella. 😅

No olen tässä muutamien vuosien aikana käynyt tapahtumissa ympäri Suomea tai lähikunnissa tilanteen mukaan.

On myös ilmaistapahtumia. Taiteiden yötä yms. 

Arkuus pois ja liikkeelle. Olin minäkin vähän arka. Eka reissu oli just eronneena. Siitä joka kerta rohkeempi. Saan kyl suuni auki jos ongelmia tulee.

Nauti elämästä. Älä odota liikaa muilta niin et pety. 

Vierailija
22/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa miettiä tuskin on työkavereiden syytä ettei sinua kutsuta mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehille se kesä.vasta onkin kamalaa aikaa, kun kaupungilla näkee puolialastomia nuoria neitosia. 

Katsoa saa mutta ei koskea. Ja kun tajuat, ettet koskaan tule saamaan naista paitsi rahalla. 

Ihan uteliaisuudesta, ootko koskaan harkinnut tutustuvasi omanikäisiin täti-ihmisiin siellä kaupungilla vai ovatko he sinulle täysin näkymättömiä?

Vierailija
24/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en minäkään kutsu sellaisia, joiden seurassa en viihdy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi