Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postnord sovellus tehty vaikeaksi!

Vierailija
07.06.2025 |

Saan siis paketin silloin, kun olen lomalla. Yritin olla chatissa, mutta tulee vain robotti, joka ei vastaa lainkaan kysymykseen? Haluan siis pidentää paketin hakua 2 päivällä. Mutta ei löydy lainkaan tietoa siitä, että miten pidentää sitä paketin hakua? Ei voi edes antaa sitä koodia, kun mitään koodia ei ole olemassa vain omalla sovelluksella pääset avaamaan paketin, muuten et? Ja ihan helvettiä koko vastaus, että voit antaa valtakirjan toiselle? Siis paketti automaatille? PostNord on täysin helvettiä, kun aikaisemmin voi hakea paketin sillä numerokoodilla ja antaa toiselle, mutta ei! Posti takaisin Suomeen ja kaikki palvelut heille, että maksamme vain omalle maalle, emme ulkomaalaisille yhtiöille. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
2/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut minua idiootiksi? Onko sinulla jotenkin vaikeaa tällä hetkellä elämässä, kun haluat ladella ilkeyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin PostNord on kankeampi kuin Posti. Mutta minä olen aina hoitanut PostNord-asiat ihan vain netin kautta ilman sovellusta. En tiedä, miten PostNordissa säilytysaikaa voi pidentää ja voiko ollenkaan, mutta kun noutokoodi tulee tekstarina tai sähköpostina, sen voi kätevästi halutessa antaa toiselle, joka käy hakemassa lähetyksen automaatista.

Vierailija
4/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen koodin vasta kun paketti on automaatissa.

Sitten voit pidentää sitä hakuaikaa.

Vierailija
5/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin PostNord on kankeampi kuin Posti. Mutta minä olen aina hoitanut PostNord-asiat ihan vain netin kautta ilman sovellusta. En tiedä, miten PostNordissa säilytysaikaa voi pidentää ja voiko ollenkaan, mutta kun noutokoodi tulee tekstarina tai sähköpostina, sen voi kätevästi halutessa antaa toiselle, joka käy hakemassa lähetyksen automaatista.

Postnord ei lähetä lainkaan noutokoodia. Sen saa kun lataa mobiilsovelluksen.

Seurantanumeron saa jo paketin lähettämisen yhteydessä, mutta sillä ei pakettia vielä noudeta.