Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden kännykän käyttöönotto. Hankalaa!

Vierailija
07.06.2025 |

Tarvitaan google-tili, samsung-tili ja vielä mitä. Aika hyvin pitää olla kartalla asioista että saa haluamansa konfiguraation. Paljon poistin turhia sovelluksia esiasennetuista jutuista. Ai tauhkaa en tarvitse ollenkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa yhteiskunta mahdollistaisi pelkän simpukkapuhelimen ostamisen. Olisi mukavan yksinkertaista. Älylaitteet on vaikeita ja veemäisiä, nyt uusimpana roskana tuo tekoälyvouhotus.

Vierailija
2/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa yhteiskunta mahdollistaisi pelkän simpukkapuhelimen ostamisen. Olisi mukavan yksinkertaista. Älylaitteet on vaikeita ja veemäisiä, nyt uusimpana roskana tuo tekoälyvouhotus.

Simpukkapuhelimen ostaminen on helppoa ja mahdollista! Myös muiden peruskännyköiden ostaminen, valikokoimaa on. Nettijuttuihin ja asioiden hoitamiseen netissä tarvitsee toki sitten läppärin, mutta sillähän hommat onnistuvat paljon paremmin ja nopeammin kuin älyluurilla. Mikäli aloittaja olet ajantasalla, niin olet varmasti huomannut ja lukenutkin monien luopuneen älyluurista ja siirtyneen takaisin peruspuhelimeen. Olen yksi heistä, ja olen päässyt siitä älyttömästä riippuvuudesta siihen luuriin. Saan paljon enemmän aikaan, ja ihmisten kanssa juttelu livenä onkin tosi hauskaa. Sen olin jo melkein unohtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu miten vanha se sun vanha puhelin on. Itse ostin uuden ja riitti laittaa ne vierekkäin,niin se kopioitui itsestään uuteen puhelimeen.

Vierailija
4/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, jos ei ala kohtuudella toimimaan niin vie liikkeeseen ja sano tässä on jotain vikaa. Ne asentaa sen puhelimen siellä.,,..

Vierailija
5/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple siirtää automaattisesti kaikki täysin samanlaisena uuteen puhelimeen.

Vierailija
6/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Applen käyttöönotto ei voi helpompaa olla jos entinen on samaa merkkiä. Seuraat uuden puhelimen ohjeita ja laitat puhelimet vierekkäin. 

Vierailija
7/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 206 - ei ongelmia. Suosittelen.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/Nokia_206.jpg…

- voi soittaa ja vastata puheluihin

- voi lähettää sekä vastata viesteihin

- kuviakin voi ottaa ja on hyvä kamera

Suosittelen. 13 vuotta käytössä ilman ongelmia. Selvisi myös pesukoneen hienopesuohjelmasta.