Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailumies antaa toivoa tapaamisesta jota ei koskaan tule?

Vierailija
07.06.2025 |

En jaksa. Miksi hän ei voi sanoa, ettei halua tavata? sen sijaan sanoo koko ajan että haluaa kyllä ja ah olisi niin ihanaa tavata, mutta ei ehdota tapaamista. mä en jaksa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tapailu soopa muutenkaan edes on.

Haluat parisuhteen, mutta silleen ettei tarvitsisi olla parisuhteessa kuin vain silloin, kun se sinulle sopii?

Vierailija
22/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat, että hän sanoo, ettei halua tavata? Voithan itsekin sanoa, että et jaksa tuollaista etkä sen takia ole enää kiinnostunut.

Kyllä olen kiinnostunut.

Kuitenkin kirjoitit, ettet jaksa tuollaista. Ja oletko siis todella kiinnostunut ihmisestä, joka käyttäytyy noin? Ainakin itselläni kiinnostus alkaa laantua, jos suhde toisen kanssa ei ole sitä, mitä toivoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tapailla niitä ketkä haluaa tapailla sua? Mies ei jostain syystä halua sanoa sinulle ettei halua tapailla? Roikutko hänessä?

Vierailija
24/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat, että hän sanoo, ettei halua tavata? Voithan itsekin sanoa, että et jaksa tuollaista etkä sen takia ole enää kiinnostunut.

Kyllä olen kiinnostunut.

Kuitenkin kirjoitit, ettet jaksa tuollaista. Ja oletko siis todella kiinnostunut ihmisestä, joka käyttäytyy noin? Ainakin itselläni kiinnostus alkaa laantua, jos suhde toisen kanssa ei ole sitä, mitä toivoisin.

Olen aina ollut tällainen, jumitun helposti ihmisiin enkä osaa päästää irti, vaikka kohtelisivat minua huonosti. En tiedä miksi. Tuntuu vaan tosi vaikealta ja raastavalta päästää irti. Pitäisi ehkä mennä jonnekin terapiaan.

ap

Vierailija
25/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tapailla niitä ketkä haluaa tapailla sua? Mies ei jostain syystä halua sanoa sinulle ettei halua tapailla? Roikutko hänessä?

No kaikki aiemmat kommunikaatiot viittaa siihen, että haluaa tavata minua! siksi olen niin hämmentynyt. ja pettynyt ja surullinen.

ap

Vierailija
26/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varalla /monta rautaa tulessa / epävakaa persoonallisuushäiriö ja hakee validaatiota ja ihailua. Oli mitä oli ---> neeext

Vierailija
27/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sanoo kaikki oikeat sanat, kehuu maasta taivaisiin ja odottaa muka innolla seuraavaa tapaamista, niin tuohan on ihan selvä merkki, että hän kalastaa. Olet jo käymäisilläsi koukkuun kiinni ja vain näykit syöttiä, mutta hän odottaa kärsivällisesti, että nappaat koko koukun. Sitten se on menoa, eikä se sinun osaltasi ehkä pääty hyvin. Sitten kun olet nalkissa, alkaa mitätöinti ja haukkuminen, manipulointi, ystävistä ja sukulaisista vieraannuttaminen jne. Juokse, kun vielä voit. 

Vierailija
28/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli roikut jos et osaa päästä irti. Ja mies ei pysty sanomaan totuutta sinulle?

Vierailija
29/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kiinnostunut.

Olen aina ollut tällainen, jumitun helposti ihmisiin enkä osaa päästää irti, vaikka kohtelisivat minua huonosti. En tiedä miksi. Tuntuu vaan tosi vaikealta ja raastavalta päästää irti. Pitäisi ehkä mennä jonnekin terapiaan.

ap

Onhan se vaikeaa, mutta pitää vain pakottaa itsensä siihen ja sitten yrittää päästä yli.

Vierailija
30/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy "milloin sopis"?

no eikö miehen pitäisi itse tajuta ehdottaa toista aikaa jos minun ehdottamani aika ei sovi.

Ootko tosissaan? 😳

*tosissasi

Vierailija
31/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki aiemmat kommunikaatiot viittaa siihen, että haluaa tavata minua! siksi olen niin hämmentynyt. ja pettynyt ja surullinen.

ap

Muista ap: ei ne sanat, vaan teot. Jos mies sanoo, että haluaa tosi paljon tavata, mutta sitten ei kuitenkaan löydä sinulle aikaa, niin jälkimmäinen ratkaisee. Muutenkin ristiriitaisen käytöksen kohdalla pitää henkilöä tulkita sen negatiivisemman kautta. Eli jos toisaalta vaikuttaa kiinnostuneelta mutta toisaalta ei, on tehtävä tulkinta, että ei ole kiinnostunut. Ja olennaisin asia: kyse ei ole vain siitä, mitä mies haluaa. Jos itse et halua suhdetta, jossa toisen käyttäytymisestä tulee sinulle hämmentynyt, pettynyt ja surullinen olo, silloin tuo on se, minkä mukaan sinun pitää toimia. Rautalangasta: "Tällainen ei ole sitä, mitä haluan, joten lopetan tämän."

Vierailija
32/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisi oikeasti sinusta kiinnostunut, se kyllä haluaisi nähdä mahdollisimman pian, mahdollisimman usein. 

Vierailija
33/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tapaile jotain muuta. Vauva palstalla on miehiä jotka tulee heti tapaamaan.

Vierailija
34/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiän tarve ei ole vielä kriittinen tai sitä saa jostain muualta. Ap missä on itsekunnioituksesi? Vai oletko se reikä kaikkein mieluiten?

Vierailija
35/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sinä toivoa pillusta jota ei koskaan tule?

Vierailija
36/43 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota aktiivisesti aikaa:

Sopiiko huomenna, tai ylihuomenna?

Entä viikonloppuna? Entä jo sovitun menon jälkeen? Lyhyesti eri väleihin?

Jos ei sovi, hänellä on tärkeämpää.

Vierailija
37/43 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varalla. Päivänselvää, mutta sitähän mies ei koskaan myönnä. Jos puhuu kauniita, mutta käyttäytyy toisin, usko käytökseen. Jos käyttäytyy ihanasti, mutta puhuu tökerösti, usko puheeseen. Ristiriitaisessa toiminnassa se positiivinen on esitystä.

Vierailija
38/43 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä jaksa. Lopeta suhde. Asia sillä selvä.

Vierailija
39/43 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
40/43 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy "milloin sopis"?

no eikö miehen pitäisi itse tajuta ehdottaa toista aikaa jos minun ehdottamani aika ei sovi.

Niinkin voi ajatella. Mutta "eikö pitäisi itse tajuta"- ajattelu on turhaa, koska aina toinen ei vain tajua, vaikka pitäisikin.

Itse ehdottaisin aikaa jos haluaisin nähdä, ja jos ei mikään kävisi niin se olisi sitten siinä.

nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi