Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä äänimaailma kotonasi on nyt?

Vierailija
07.06.2025 |

Itse kuulen kosken kohinaa ja olen kiitollinen, että enää en kuule vauvan itkua. Olihan se joskus sitäkin, mutta eipä se häirinnyt silloin. Pyrki vaan tekemään kaikkensa, että hänellä olisi kaikki hyvin.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävelykeppien kopinaa. Talo Poliisi lähti kaupalle tarkistamaan ketkä juopot ostaa tänään kaljaa. Tullessaan parkkeeraa itsensä pihalla olevalle penkille jonne muilla asukkailla ei ole asiaa. 

Vierailija
42/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison tinnitus-äänite kuuluu makuuhuoneesta. Vähän kuin olisin laivassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvakävelykeppien kopinaa. Talo Poliisi lähti kaupalle tarkistamaan ketkä juopot ostaa tänään kaljaa. Tullessaan parkkeeraa itsensä pihalla olevalle penkille jonne muilla asukkailla ei ole asiaa.

Kohtahan sitä kalijaa jo myydään. Juottaisivat känniin sen talopoliisinkin niin silläkin olis joskus hauskaa.

Vierailija
44/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus.

Vierailija
45/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu vain mukavaa pöytätuulettimen huminaa.

En pärjäisi ilman tuuletinta. Yölläkin se pitää olla päällä. Kauanko nää vaihdevuosien kuumat aallot edes kestää? Nyt on kestäneet jo 12 vuotta.

Vierailija
46/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus.

Parasta on kuunnella hiljaisuutta.

Vierailija
47/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran möykkäterroristit aloittaneet päivän tutulla ryminällä ja kolinalla. 

Sama juttu. Heräsin siihen, kun naapuri tuli kotiin, se varmaan tahallaan iskee jalkapohjat täysillä portaisiin rappukäytävässä ylimpään kerrokseen mennessään, kun koko rappu kaikuu. Sitten paiskaa oven kiinni ja se sama tamppaaminen jatkui yläkerrassa. Sitten alkoi tiskata niin, että paiskoo astiat tiskialtaan reunoja päin ja nyt imuroi niin, että hakkaa suutinta huonekaluja ja jalkalistoja vasten. Jostain syystä KAIKKI pitää tehä älyttömällä raivolla ja kovaäänisesti. Oon aivan loppu tähän. 

Vierailija
49/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan sitä kalijaa jo myydään. Juottaisivat känniin sen talopoliisinkin niin silläkin olis joskus hauskaa.

Älä helvetissä ! Tuo kävelevä valvontakamera on jo muutenkin arvaamaton, saati sitten kännissä ?. Häädön kyllä saisi kivasti jos sitä heittäs appelsiinilla, ei haittaisi koska olen aikeissa muuttaa heti kun uusi asunto löytyy 

Vierailija
50/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona visertää linnut. Ei muuta kuulu.

Vierailija
51/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai stana. Tuo on kyllä kärsimystä.

Mulla on toiset vastamelukuulokkeet menossa.

-eri

Sama. Olisi vain ihana pystyä asumaan omassa kodissaan ilman kuulokkeita. Joku normaali ihminen naapurina. 

Vierailija
52/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lintujen laulua tällä hetkellä. Meilläkin on yläkerran möykkäterroristi . Tuon työaika on yöllä Bassonjytkeessä jonka kuulee koko talo. Huomautuksen jälkeen tuo siirtyy raahaamaan puujalkaista sänkyään lattiaa pitkin töminän kera

Meillä möykkää kuuluu 07-21. Huonekalujen vetämistä, huutoa, töminää, kolketta, ryminää, pattereiden hakkaamista. Lapsiperhe, jolla tuntuu olevan ihan rajaton meininki kotona.

Ei vaan tuo on sitä "normaalia asumisen ääntä" Kysymys kuuluukin miksi rakennetaan niin huonosti että kotirauhan rikkominen täyttyy normaalissa elämisessä?

Vierailija
53/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pärjäisi ilman tuuletinta. Yölläkin se pitää olla päällä. Kauanko nää vaihdevuosien kuumat aallot edes kestää? Nyt on kestäneet jo 12 vuotta.

Tuuletin olisi kyllä kiva, jos se ei pitäisi karmeaa huminaa. Siinä on ääni, jota inhoan.

Vierailija
54/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio hiljaisella ja jyrsijä nakertaa uutta purulelua. Linnut laulaa ulkona.

Vierailija
55/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Heräsin siihen, kun naapuri tuli kotiin, se varmaan tahallaan iskee jalkapohjat täysillä portaisiin rappukäytävässä ylimpään kerrokseen mennessään, kun koko rappu kaikuu. Sitten paiskaa oven kiinni ja se sama tamppaaminen jatkui yläkerrassa. Sitten alkoi tiskata niin, että paiskoo astiat tiskialtaan reunoja päin ja nyt imuroi niin, että hakkaa suutinta huonekaluja ja jalkalistoja vasten. Jostain syystä KAIKKI pitää tehä älyttömällä raivolla ja kovaäänisesti. Oon aivan loppu tähän. 

Tämä oven paiskominen on ihan ilmiö meidänkin talossa.

Se tapahtuu siten että oven reunasta otetaan kiinni ja vedetään sitä ovea niin että se saa hyvän vauhdin ja bum!

Ikkunat särisee vielä kolme kerrosta ylempänä ja alempana.

Nyt miettikää kun rapussa on minun lisäksi 5 asuntoa joissa koiria ja tupakoitsijoita. Pauke on taattu. Miksi nämä ei tajua sulkea ovea hiljaa kun naapuri sitä hakkaa?

Olen miettinyt lakia rakennus määräyksiin eli jatkossa tulee olla asuntojen ovissa pumput mitkä vetää oven hiljaa kiinni eikä ovea voi vetää vauhdilla lainkaan.

Vierailija
56/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuletin olisi kyllä kiva, jos se ei pitäisi karmeaa huminaa. Siinä on ääni, jota inhoan.

Siihen tottuu ja itselläni on aika hiljainen.

Vierailija
57/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai stana. Tuo on kyllä kärsimystä.

Mulla on toiset vastamelukuulokkeet menossa.

-eri

Sama. Olisi vain ihana pystyä asumaan omassa kodissaan ilman kuulokkeita. Joku normaali ihminen naapurina. 

olen nukkunut korvatulpilla vuodesta 2016. Tiedän että kuulo vaurioituu kun vielä päivät täytyy pitää vastamelukuulokkeita mutta tällaista on elämä meillä suomessa.

Vierailija
58/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurin hihkumista ja naurunrätkätystä jyskytyksen ja naputuksen säestyksellä. Mt-tapaus.

Vierailija
59/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin hurina, miehen pähkinöiden rouskutus ( mikä nyt sitten alkoi ärsyttää).

Vierailija
60/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patteri humisee ja ulkoa kuului ohiajavan raitiovaunun ääni. Muuten on hipihiljaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi