Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2promillen humala aamulla

Vierailija
07.06.2025 |

Join illalla viiniä. Aamulla heräsin ja promillimittari 2. Onko tämä korkea luku naiselle?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sitä lähteä kauppaan ostamaan makkaraa ja pekonia, ne sopivasti täydentää verisuonia kun alkoholi taas ohentaa verta. Säilyy tasapaino. Se kun muka alkoholinkäyttäjillä heikkenee.

Vierailija
22/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan aivan siis lapsille aamupalaa panette, miestäkun ei taida olla. Siksi tämä yksipuoleinen keskustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jakaa henkilötietoni. Ainakin pankkitunnukset, koska köyhiä pitää auttaa aina. Onko täällä kiinnostuneita? Nopein saa pankkitiedot. Voin täällä kotona mobiilivarmenteesta auttaa käyttöoikeuksien kanssa kun vielä puhelin on näkösällä.

Vierailija
24/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 8883,38 euroa on rahaa mitä jakaaz aika runollinen summa, mutta minkä teet. Lisää jos haluatte niin pitää auto, metsä ja asunto laittaa myyntiin. Sanokaa hep niin saatte tilitiedot! Palkkapäiväni on 19.päivä eli saan silloin lisää rahaa arviolta 4000 euroa.

Vierailija
25/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommentti ilmoitettu. Verohallinto vissii kyylää ettei almuja jaeta ilman lahjaveroilmoitusta

Vierailija
26/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (toistaiseksi) raitis alkoholisti, ja ennen laskin etukäteen paljonko voin juoda, että työaamuna ei viisari värähdä. Yllättävän paljon, eli tuo 2promillea eli kuulostaa hurjalta. Sunnuntait oli pakko olla juomatta, kun lauantai oli mennyt railakkaasti. Olin ostanut promillemittarin joo.

Vierailija
27/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerta ei raha kelpaa niin mihin sitten sitä iha itsekseni käyttäisin kun kauppaan meen? Sitä olin sanomassa että on se kumma ettei raha kelpaa. Ja mitä te naiset oikein olette? Jaatte tussua ja sitten synnytätte lapsen, minkä jälkeen tussu menee aivan päreiksi. Ei ole arvoa enää silläkään. Sitten inisette kun ei ole varaa. Ja nyt ilimanen raha ei kelpaa.

Vierailija
28/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulassa on kiva olla, pisin krapulani on kestänyt 5 päivää ja sitten olikin taas perjantai, siis viiniä ruuan kanssa ja sen jälkeen.

Krapulassa on ihan hirveää. Alkoholin huonoin puoli on siinä kun pienestä nautinnosta joutuu kärsimään liikaa.

Vierailija
29/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen (toistaiseksi) raitis alkoholisti, ja ennen laskin etukäteen paljonko voin juoda, että työaamuna ei viisari värähdä. Yllättävän paljon, eli tuo 2promillea eli kuulostaa hurjalta. Sunnuntait oli pakko olla juomatta, kun lauantai oli mennyt railakkaasti. Olin ostanut promillemittarin joo.

Kiitos sinulle! Siis minä lopetan juomisen jo perjantaina että maanantaina onnistuu työ ja tienaaminen. Tänään kyllä teen poikkeuksen ja jatkan juomista heti kun penistelineeni herää.

Vierailija
30/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

En ole juonut pisaraakaan yli vuosikymmeneen. Tuskin enää juonkaan, kun ei edes tee mieli - päinvastoin. Yksi raitistumisen jälkeinen huvittavakin huomio oli juuri se, ettei tarvitse koskaan miettiä, olenko ajokunnossa. Entisessä elämässä sitä sai miettiä joka aamu, kun piti töihin lähteä.

Vierailija
31/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapulassa on kiva olla, pisin krapulani on kestänyt 5 päivää ja sitten olikin taas perjantai, siis viiniä ruuan kanssa ja sen jälkeen.

Krapulassa on ihan hirveää. Alkoholin huonoin puoli on siinä kun pienestä nautinnosta joutuu kärsimään liikaa.

Eikä ole hirveää! Siis kun etukäteen huolehtii, että alkoholi ei lopu kesken. Sitten ei krapulaa tule. 

tilinumeroita lupasin. Osuuspankki on käytössä, siellä minun suurimmat euroni makaa. Käyttäjätunnus kai tarvitaan että saatte sen Op mobiilisovelluksen auki. Sanokaa hep kun olette asentaneet.

Vierailija
32/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

En ole juonut pisaraakaan yli vuosikymmeneen. Tuskin enää juonkaan, kun ei edes tee mieli - päinvastoin. Yksi raitistumisen jälkeinen huvittavakin huomio oli juuri se, ettei tarvitse koskaan miettiä, olenko ajokunnossa. Entisessä elämässä sitä sai miettiä joka aamu, kun piti töihin lähteä.

Minulla taas tuo älykäs auto ajaa puolestani. Joudun toki itse päättämään minne sitten yhdessä mennään. Joskus annan minun miesystävän ajaa, niin minä voin juoda.

Vierailija
33/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalaa ! Ehkä vastasin jo sinulle. Mutta krapula ei lopu kun juo lisää. Ja lisää. 

Vierailija
34/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalaa ! Ehkä vastasin jo sinulle. Mutta krapula ei lopu kun juo lisää. Ja lisää. 

Kyllä se krapula tietenkin lopulta tulee aina. Mitä pidempään juot, sitä hirveämpi krapula. Taidat olla nyt etanolista sekaisin etkä kykene ajattelemaan kirkkaasti. Mutta usko huviksesi: ennen pitkää sinulla on krapula.

Vierailija
35/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se krapula tietenkin lopulta tulee aina. Mitä pidempään juot, sitä hirveämpi krapula. Taidat olla nyt etanolista sekaisin etkä kykene ajattelemaan kirkkaasti. Mutta usko huviksesi: ennen pitkää sinulla on krapula.

Krapulani on aikaisintaan huomenna, ei tänään. Siitä ei käy kieltäminen. Pyysin kauppalistaa teiltä äsken, mutta kommenttini ei mennyt läpi. Siis haluan mennä kauppaan, vaan en halua rahojani käyttää turhuuksiin kun teille sitä rahaa nyt tililläni panttaan. MITÄ OSTAN KAUPASTA

Vierailija
36/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt nälkä

Vierailija
37/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli, että kaksi promillea on hyvä suojakänni. Vaikka en kännissä eilen ollutkaan. Heti kun juominen päättyi, minä menin nukkumaan sänkyyni. Ei tule tänäänkään nopeaa krapulaa.

Vierailija
38/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapulani on aikaisintaan huomenna, ei tänään. Siitä ei käy kieltäminen. Pyys

No OSTA VIINAA. Sitähän sinä tunnut arvostavan.

Vierailija
39/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kotona käytettävät promillerimittarit ei ole kovin tarkkoja. Itse puhalsin kerran 4 aamulla vaikka olin juonut edellisenä iltana yhden pullon viiniä ja nukkunut 8 h 😂 olisi pitänyt olla kuollut

Vierailija
40/40 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi kotona käytettävät promillerimittarit ei ole kovin tarkkoja. Itse puhalsin kerran 4 aamulla vaikka olin juonut edellisenä iltana yhden pullon viiniä ja nukkunut 8 h 😂 olisi pitänyt olla kuollut

On niitä myös tarkkoja mittareita. Promillejen laskeminen on pirun hidasta. Itsestä on tuntunut ihan selvältä mutta mittari näytti vielä yhtä promillea. Oltiin lähdössä juhannuksen vietosta ja odoteltiin koska olen ajokunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan