Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää koskaan all inclusivea lomalla, mies ollut jo 5 päivää humalassa

Vierailija
06.06.2025 |

Nukkuu krapulassaan yli puolen päivän ja oon ollut yksi lapsen kanssa uima-altaalla. Heti kun herää, niin alkaa juomaan baarissa ja juo 1-2 kahteen asti yöllä. Kauhea loma, onneksi enää pari päivää.

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hölmöläisen hommaa lähteä ulkomaille ryyppäämään noin, kun samaa voi tehdä kotonakin. 

Jep, yks mun miespuolinen kaverini teki ratkasun että käyttää viikon ulkomaan kulut viikon aikana Suomessa ja oli kuulemma syönyt hyvin, juonut vielä paremmin ja huristellut taksilla. Fiksu kaveri, ne rahat jäi Suomeen.

Vierailija
162/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkoholiongelmainen ajattelee, että kun alkoholia on saatavilla vapaasti, sitä on myös sitten juotava kaksin käsin. On siellä AI:ssa ruokaakin saatavilla rajoituksetta, mutta jostain syystä se ei samanlaista reaktiota näissä juopoissa aiheuta. Me ollaan oltu usein hyvätasoisissa AI hotelleissa, mutta koskaan ei olla menty sinne alkoholin vuoksi. Toki alkoholiakin jonkin verran menee. Yleensä päivisin kun olemma altaalla, menee muutama olut, tai drinkki. Ja se tarkoittaa kirjaimellisesti muutama. 1-3 usean tunnin aikana. Ruokajuomana päivällisellä yleensä viini, ja jos illalla jäämme hotellille ja käymme katsomassa iltaohjelmaa, saatamme vielä siinä yhteydessä ottaa drinkin tai pari. Siinä se. Tämäkään juominen ei ole jokapäiväistä, koska emme yleensä vietä lomaa pelkästään hotellilla. Tämä siis vain niinä päivinä, kun ei ole muuta menoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on miehessä, ei lomassa. Minun mieheni on osannut noilla lomilla olla ihan selvä. 

Juuri näin. Miestäsi ei selvästi teidän perhe kiinnosta ollenkaan.

Itse olen mies ja useasti ollut vastaavanlaisilla lomilla enkä ole kertaakaan ollut edes kunnolla humalassa.

Korkeintaan voinut kolme olutta ottaa päivässä eikä todellakaan edes joka päivä.

Ihmettelen kyllä, jos tota ukkoa sitten kotona kiinnostaa oma perhe.

Vierailija
164/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies tekisi noin, niin vaihtaisin lapsen kanssa hotellia loppulomaksi, ja ottaisin eron heti loman jälkeen. Vaikea kyllä kuvitella, että tuollainen käytös tulisi ihan puskista. Jos mies on perso viinalle, niin eiköhän se ole näkynyt jo aiemminkin. 

Vierailija
165/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain alkoholiongelmainen ajattelee, että kun alkoholia on saatavilla vapaasti, sitä on myös sitten juotava kaksin käsin. On siellä AI:ssa ruokaakin saatavilla rajoituksetta, mutta jostain syystä se ei samanlaista reaktiota näissä juopoissa aiheuta. Me ollaan oltu usein hyvätasoisissa AI hotelleissa, mutta koskaan ei olla menty sinne alkoholin vuoksi. Toki alkoholiakin jonkin verran menee. Yleensä päivisin kun olemma altaalla, menee muutama olut, tai drinkki. Ja se tarkoittaa kirjaimellisesti muutama. 1-3 usean tunnin aikana. Ruokajuomana päivällisellä yleensä viini, ja jos illalla jäämme hotellille ja käymme katsomassa iltaohjelmaa, saatamme vielä siinä yhteydessä ottaa drinkin tai pari. Siinä se. Tämäkään juominen ei ole jokapäiväistä, koska emme yleensä vietä lomaa pelkästään hotellilla. Tämä siis vain niinä päivinä, kun ei ole muuta menoa. 

Minulla sama, mutta absolutistina. En siis juo lainkaan mitään alkoholia. Otan hotelleissa AI:n ruuan ja helppouden vuoksi.

Vierailija
166/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä muutenkin alkoholi edullista..Meillä kaava kulkee, että mies juo yhtenä iltana yli äyräiden, mutta sitten palautuu normaali käyttö. Minäkin tykkään välillä kulkea yksinäni ja siemailen valkkaria. Mukavasti kulkee molemmilla, mutta meillä ei lapsia.

Vierailija
167/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieen juomisesta syytetään naista? Miksi olet juopon kanssa reissussa?

Miksi mies ei halua viettää lomaan perheensä kanssa? Miksi on noin onneton, että lähtee dokaamaan jonne helekuuseen mukaan ja lapsikin on mukana?

Näitä miehiä on paljon. En mä itsekään kuppiin sulje, mutta osaan olla juomatta loman vietossa. Mies yhdessä vaiheessa alkoi dokailemaan, koska on lomalla.

Sitten se kyselikin, että missä perhe on. Myös lomalla, mutten mä turpeeta oluella läträäjää halua mukaan. Juokoon kotona, jos se on hänen juttunsa.

Ymmärsi pointtini ja piti myöhemmin palkatonta korvatakseen menetetyn ajan.

Vierailija
168/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä AI paikat on usein erillään muusta kohteesta. Vaikea kävellä minnekään. Ehkä sitten juoponkin mieleen. 

Ei kyllä ne, missä me olemme olleet. Mukavissa kaupungeissa korkeatasoisia hotelleja. Eikä kyllä juoppoja yhtään missään. 

Vierailija
169/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla on tarkoituskin rentoutua. 

Niinkö? Ja sen takia ajattelit, että toinen vanhemmista sitten hoitaa pieniä lapsia koko matkan? Onko pariskunnasta vain toinen ihmiseksi laskettava?

Vierailija
170/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hölmöläisen hommaa lähteä ulkomaille ryyppäämään noin, kun samaa voi tehdä kotonakin. 

Jep, yks mun miespuolinen kaverini teki ratkasun että käyttää viikon ulkomaan kulut viikon aikana Suomessa ja oli kuulemma syönyt hyvin, juonut vielä paremmin ja huristellut taksilla. Fiksu kaveri, ne rahat jäi Suomeen.

Minä elän vuoden jokainen päivä niin kuin haluan. Syön ruokia, mitä haluan, vaikka alkoholia en juurikaan käytä. Ulkomaanmatkoilla käytännössä kävelen uusissa erilaisissa maisemissa, kaupungeissa, lähinnä. En näe ryyppäämistä tai sillä uhoamisessa yhtään mitään fiksua. 

Vierailija
171/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomalla on tarkoituskin rentoutua. 

Niinkö? Ja sen takia ajattelit, että toinen vanhemmista sitten hoitaa pieniä lapsia koko matkan? Onko pariskunnasta vain toinen ihmiseksi laskettava?

Eiköhän tuossa skenaariossa myös kotioloissa se äiti ole ansiotyössä käyvä kaikenhoitaja ja mies laiska loinen, joka joskus tekee jotain perheen eteen. Lomalla sitten tilanne eskaloituu. Mies ei näe vaimoa tässä skenaariossa ihmisenä.

Vierailija
172/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on ulkomailla niin halpaa että hotelli tekee voittoa tuosta, ajattele jos hän mässäilisi kellon ympäri buffetissa.

Vierailija
173/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tehtaalle valitus epäpätevästä tuotteesta, eli anopille valitus miten on kasvattanut perheenisän.

Vierailija
174/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tehtaalle valitus epäpätevästä tuotteesta, eli anopille valitus miten on kasvattanut perheenisän.

Appi se on vastuussa miehen mallin antamisesta. Tuskin ollut siinä kummoinen. 

Vierailija
175/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herää vasta puolilta päivin, menee paljon hyvää ilmaista juoma-aikaa hukkaan aamusta josta on jo maksettu.

Vierailija
176/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä oli just tuollainen, ryyppäsi lomamatkat ja sitten ilmestyi kännissä hotellihuoneeseen sössöttämään kännijuttuja ja meuhkaamaan kun lapsi nukkui. Nykyisin se on exä. 

Vierailija
177/177 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran 'sata' vuotta sitten Tallinnassa ryhmämatkalla. Matkalla oli mies, joka koko loman ajan joi huoneessaan. Miksi? Vaimo ei anna kotona juoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan