Minä olen kiusaamisen vastustaja humanisti ja saan sanoa mitä haluan.
Minä teen esim. TikTokiin videoita ja joissain videoilla pilkkaan muita sisällöntuottajia. Sanotaan, että olen ilkeä ja kiusaan muita. Miksi niin kirjoitetaan, kun se ei ole totta? Minä saan sanoa esim. videoilla mitä haluan. Miksi ihmiset sanovat, että minä en saa sanoa mitä haluan? Jos vaikka joku sisällöntuottaja TikTokissa on vaikka vajaaälyinen idi oot ti, niin sanon sen suoraan videolla TikTokissa. Miksi saan hirveästi negatiivista palautetta siellä TikTokissa kommenttikenttään? Siellä uhkailen kommenttien kirjoittajia, pilkkaan heitä ja julkaisen videoita vastauksena kommenttiin. Videoilla pilkkaan kommentin kirjoittajaa, nauran heille ja uhkailen heitä. Miksi joudun usein estoon siellä ja joudun tekemään uusia tilejä sinne usein?
Muutenkin minä sanon juuri niin kuin miten haluan ja teen mitä haluan. Suomi on vapaa maa ja täällä saa tehdä mitä haluaa. Minä on humanisti kiusaamisen vastustaja ja saan tehdä mitä haluan. Saan huutaa ihmisille, kiroilla heille, uhkailla heitä, nauraa kun asiat menevät ihmisillä tunteisiin ja esim. sanoa, että joku on alinta pohjasakkaa ihmisten joukossa. Jos joku on sitä, niin sanoa niin. Ihmiset eivät ole todellakaan saman arvoisia, minä esim. olen parempi kuin kukaan muu. Saan sanoa ja tehdä mitä haluan.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vastustat kiusaamista?
TURPA KIINNI HULLU KUN ET YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN SENKIN VAJAAMIELINEN PASKAPERSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Millä tavalla vastustat kiusaamista?