Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihatiskillä ei ollut lihanuijaa

Vierailija
06.06.2025 |

Menin tänään ostoskeskus A inoan S h erkkuun ja halusin ostaa yhden lehtipihvin. Lihatiskin myyjä sanoi että ei voi tehdä koska heillä ei ole lihanuijaa. Otin tavallisen pihvin joita oli tiskillä valmiiksi leikattuina. Kysyin onko lihanuija kadonnut, onko teillä yleensä sellainen. Myyjä sanoi että ei ole. Kaksi myyjää, minä ainoa asiakas, ei paljon muitakaan asiakkaita aamupäivällä. Kauas on luisuttu stockanherkun loiston päivistä. Mikä tarkoitus nyky palvelu tiskeillä on jos niistä ei saa palvelua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että lihanuijaa ei saa pidettyä puhtaana, ihan siitä syystä

nuiji kotona

Vierailija
2/3 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuiji kotona

Lihanuija ei ole sen vaikeampi puhtaanapidettävä kuin muutkaan keittiötyökalut. Koko elämäni olen pärjännyt ilman mutta okei, ymmärrän, minun on ostettava lihanuija jos haluan lehtipihvejä. On kyse isommasta ilmiöstä; ihmisten tarjoama palvelu katoaa ja tilalle tulee itsepalvelua ja valmiiksi pakattuja tuotteita. Sitäkö suomalaiset haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuiji kotona

Lihanuija ei ole sen vaikeampi puhtaanapidettävä kuin muutkaan keittiötyökalut. Koko elämäni olen pärjännyt ilman mutta okei, ymmärrän, minun on ostettava lihanuija jos haluan lehtipihvejä. On kyse isommasta ilmiöstä; ihmisten tarjoama palvelu katoaa ja tilalle tulee itsepalvelua ja valmiiksi pakattuja tuotteita. Sitäkö suomalaiset haluavat?

Siitä Suomalaiset ovat valmiita maksamaan.  Myös ne Herkun asiakkaat.