Tuomiot nettikirjoittelusta
Kuinka helposti tulee tuomioita nettikirjoitteluista?
Kommentit (34)
Voiko saada tuomioita nettikirjoitteluista, jotka henkilöityy johonkin henkilöön, ja sitten kuitenkaan itse ei ole syyllinen nettikirjoitteluun?
-ihmetys-
Rasismista tulee aina tuomio, koska eu tekee tilastoja. Muista ei kovinkaan hyvin. Ruususen jutussa sai h-uoritelusta tuomion mutta saisiko nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Rasismista tulee aina tuomio, koska eu tekee tilastoja. Muista ei kovinkaan hyvin. Ruususen jutussa sai h-uoritelusta tuomion mutta saisiko nykyään?
Mitä höpötät??
Vierailija kirjoitti:
Voiko saada tuomioita nettikirjoitteluista, jotka henkilöityy johonkin henkilöön, ja sitten kuitenkaan itse ei ole syyllinen nettikirjoitteluun?
-ihmetys-
MItä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
MItä oli?
Voihan sitä leikkiä toisen identiteetillä
Ajatusrikos se vasta on pahin mahdollinen rikos t. liberaali vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Jos puolustat valkoisia ihmisiä ja Euroopan kulttuuria, niin tuomio napsahtaa. Tästä syystä naiset ovat ryhtyneet ma mupatjoiksi, kun pelkäävät vähä-älyisiä auktoriteetteja.
Voi mikä huumoriveikko:D
Kyllä siitä sakoilla selviää, mutta sillä on kauaskantoiset seuraukset kun viranomaisten rekisteriin jää merkintä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä sakoilla selviää, mutta sillä on kauaskantoiset seuraukset kun viranomaisten rekisteriin jää merkintä.
Niin justiinsa 5 vuotta näkyy rekisterissä.
Vierailija kirjoitti:
En syö sipulikeittoa vaikka tapellaan!
Juon kesäisin vain valkosipuliolutta
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
Häh?
Meinattu, että toisen identiteetillä
Helposti