Veikkauksen Milli
Veikkaus lanseerasi varsinaisen rahasammon Millin. Ainuttakaan päävoittoa ei jaettu. Oliko yksi 5000 voitto? Montako riviä veikattu? Varmaan satoja miljoonia rivejä.
Kommentit (56)
Veikkaukseen voi laittaa porukkapeliin 1e viikossa. Pörssistä saan parempaa tuottoa, ei miljoonia mutta noin 4000e vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
En usko että ihmiset voittaa mitään suuria summia pelissä. Olen muutaman kerran pelannut ja voittanut noin 20 senttiä.
Laskemallahan tuon näkee, ei tarvitse uskoa tai itse kokeilla
Kannattaa pelata vaan kimppapelejä näissä arvontapeleissä. Itse pelaan vaan totoa, siinä pelikassa pyörii pikkasen voitolla. Vaikka siinäkin toki olen maksanut oppirahat. Rupesin pelaamaan totoa kun kerran aikoja sitten oli m-ukko hai si r-kiskassa ja sano että hän kävi nostamassa täältä voittamansa totorahat = 2000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit pelaavat uhkapelejä.
Kannattaisi sijoittaa nekin rahat niin olisi OIKEITA mahdollisuuksia miljonääriksi.
Minä en pelaa vaan sijoitan ja siksi minä olenkin miljonääri.
Jos on 1€ rahaa niin parempi todennäköisyys päästä miljonääriksi elinaikanaan on milli-pelissä kuin sijoittamisessa. Tyypillisellä 7% vuosituotolla 1€ kasvaa miljoonaksi vähän päälle 200 vuodessa eli ei ihmisikä riitä.
Olet väärässä. noita veikkauksen pelejä EI pelata vain kerran vaan niihin syydetään rahaa JATKUVASTI. Todennäköisyys on AINA sijoittamisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sijoittaa nekin rahat niin olisi OIKEITA mahdollisuuksia miljonääriksi.
Jos on 1€ rahaa niin parempi todennäköisyys päästä miljonääriksi elinaikanaan on milli-pelissä kuin sijoittamisessa. Tyypillisellä 7% vuosituotolla 1€ kasvaa miljoonaksi vähän päälle 200 vuodessa eli ei ihmisikä riitä.
euron sijoittamalla pääsee miljonääriksi 200 vuodessa. Laittamalla sen milli-peliin (kerran) todennäköisesti ei pääse KOSKAAN miljonääriksi koska on VAIN se yksi tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pelata vaan kimppapelejä näissä arvontapeleissä. Itse pelaan vaan totoa, siinä pelikassa pyörii pikkasen voitolla. Vaikka siinäkin toki olen maksanut oppirahat. Rupesin pelaamaan totoa kun kerran aikoja sitten oli m-ukko hai si r-kiskassa ja sano että hän kävi nostamassa täältä voittamansa totorahat = 2000 euroa.
se KIMPPA peli ei PARANNA voiton todennäköisyyttä yhtään, se ainoastaan leikkaa sitä saatavaa voittoa jos tuuri käy.
Eli juurikin tuo on se typerin tapa pelata, koska pelaamalla todennäköisesti aina häviät rahaa, ja jos epätodennäköinen toteutuu niin leikkaat vapaaehtoisesti palkintoasi.
Sain eilisessä arvonnassa panoksen takaisin 2 oikein tuloksella.
Vierailija kirjoitti:
se KIMPPA peli ei PARANNA voiton todennäköisyyttä yhtään, se ainoastaan leikkaa sitä saatavaa voittoa jos tuuri käy.
Höpö-höpö taas kans. Tietenkin parantaa jos samalla panoksella pelaat useampia rivejä. Käykää se kansakoulun matikka uudelleen jos ei ole elämän koulussa tullut oppia.
Sain eilisessä arvonnassa panoksen takaisin 2 oikein tuloksella.
Millin päävoitto napsahti tänään jollekin.
Kyllä, aivan pelkkä rahastuspeli.
Nyt on siis "arvottu" jo yli 30 kertaa Milli. Päävoittoja mennyt jakoon 1 kappale, joten sama kuin Lotossa menisi päävoitto jakoon kerran n. 7:ssä kuukaudessa... Kukahan sellaista viitsisi pelata? Päävoiton todennäköisyys näissä peleissä varmaankin suht samanlainen, joten ehkä "lievästi" epäilyttävää tällainen. Hyvin ovat osanneet ohjelmoida pelinsä, ettei voittoja tarvitse jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on siis "arvottu" jo yli 30 kertaa Milli. Päävoittoja mennyt jakoon 1 kappale, joten sama kuin Lotossa menisi päävoitto jakoon kerran n. 7:ssä kuukaudessa... Kukahan sellaista viitsisi pelata? Päävoiton todennäköisyys näissä peleissä varmaankin suht samanlainen, joten ehkä "lievästi" epäilyttävää tällainen. Hyvin ovat osanneet ohjelmoida pelinsä, ettei voittoja tarvitse jakaa.
Samoja pohdintoja oli tänään, lisäksi mietiskelin kuinka paljon tähän milliin ihmiset on upottanut rahaa, viekkaus ei varmaankaan julkaise tietoja.
Onko Milli saanut siis nimensä siitä, että Veikkaus tienaa miljoonan joka päivä, kun tahvot syytävät rahansa peliin, jossa juuri kukaan ei voita mitään?
Milloin viimeksi suomeen on tullut eurojackpotin päävoitto? Aivan.
Hämärää on veikkauksen toiminta kun alettiin karsimaan pelikoneita joten sehän tietenkin tuo tappiota.
Mistä veikkaus repii rahat?
Vierailija kirjoitti:
Onko Milli saanut siis nimensä siitä, että Veikkaus tienaa miljoonan joka päivä, kun tahvot syytävät rahansa peliin, jossa juuri kukaan ei voita mitään?
Erästä palstailijaa lainaten: Näinhän se menee.
Loton todennäköisyys oli muistaakseni n.15 milj, kannattaa käydä veikkauksen sivuilla tutustumassa.Siellä kerrotaan aika paljon näistä peleistä ja se ei ole mikään KELA vaan kerää rahat ihmisiltä eikä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Uhkapeli määritellän siten että se on taloudelle vaaraksi. Se että laittaa muutaman euron johonkin peliin ei välttämättä ole taloudellinen uhka.
Sinä taidat olla se joka täällä aina mainostaa että pörssissä ei häviä kukaan?