Ovatko pikkupetterit itse asialla...
vaiko sittenkin aikuiset.
Kun netissä on nyt erinäisissä alaikäisiin liittyvissä häiriökäyttäytymisjutuissa kommenteissa kovasti puolusteltu näitä alaikäisiä tyyliin "pojat ovat poikia", niin ovatko nää kommentoijat itse murkkuikäisiä... vai olisko ihan oikeesti aikuisissa niin pöljiä, että tuolla tavalla toteavat vaikka kaikkinainen häiriökäyttäytyminen on vaarallista, aiheuttaa vaaratilanteita muille ihmisille ja häiritsee muiden elämää.
Niin kuin nyt just on yhdessä maakuntalehdessä uutinen joka kertoo poliisien ajaneen autolla tieltä ja törmänneet siinä sitten puuhun, ja tilanteessa poliisit olivat jahdanneet jotain "monkeymopolla" kaahannutta teiniä... Niin tähän sitten juttua kommentoidaan vähän niin kuin poliisia pilkaten...
Tai joku kotirauhan häirinnästä esillä ollut julkaisu, niin siihenkin tyypit kommentoivat "nooo, pojat on poikia". Mut siis siinäkin kun oli kuva näistä häiritsijöistä, niin näytti kyllä olevan ikää jo enemmän kuin alta 10 v, ja jos ei kuvassa olleiden ikäiset muuta kuin tuolla lapsellisella häiriköivällä tavalla itseään viihdyttävät niin tuota... mahtaa olla vielä pitkälti matkaa järjen löytymiseen!
V-ittu mitä paskaa!
Mut ei se mitään, itse pääsin eilen todistamaan julkisella paikalla keski-ikäisten vaatetuksesta päätellen aika normiluokan naisihmisten idioottimaisuutta... Siinä alkoivat huutaa ja räkättämään julkisella paikalla älyttömiä suustansa suoltaen. No, mut siis, mitäs jos niille olis sitten vaikka joku vastannut samalla tyylillä kuin he esiintyivät, eli täyteen ääneen ruvennut kailottamaan, että NO MITÄ SINÄ SIELLÄ NYT RIEHUT, ONKO SULLA KAIKKI KOTONA, JA OLETKO NYT IHAN NIIN KUIN NORMIJÄRKINEN KUN TUOLLAISTA ÄLYTTÖMYYTTÄ MAAILMAAN TUOTAT!
Just joo!
Kaikkea sitä maailmaan mahtuukin, mutta nykyään vaikuttaa siltä että tuollaiset kahjot ovat päässeet liikaa esiin. Johtuukohan se tämän maan huonosta taloustilanteesta? Varmaan.... jooo.... alkaa tyypeiltä järki ja sivistynyt käytös ja itsehillintä painua kadoksiin!