Adoptoidut lapset , rasite yhteiskunnalle jos he tulevat muualta kuin suomesta? adoptiokiintiot kaytantoon , ei adoptoitu ole sen arvokkaampi kuin pakolainen
Kommentit (4)
Jos tarkoitat taloudellista rasitetta, lienet väärässä. Eiköhän ulkomailta adoptoimisen kalleus tee sen, että perheet ovat varakkaasta päästä eivätkä siten kuormita veronmaksajia yhtä paljon kuin keskivertolapsiperhe. Koska tämä eetos nykytutkimusten valossa vahvasti periytyy seuraavalle polvelle, lapset todennäköisesti kouluttautuvat ja antavat aikanaan vahvan panoksen yhteiskunnalle.
Rasite he ovat ehkä lähinnä siksi, että testaavat erilaisuudellaan yhteiskunnan sietokykyä. Onhan se rasittavaa, kun pitää keksiä, miten tuotakin lankkinaamaa tänään pitäisi mollata ja kiusata.
ihan niin kuin ap:kin lienee. Eli millä perusteella sitten erilaisia Suomen kansalaisia pitäisi alkaa kiintiöimään? Minä ehdotan, että maasta häädetään kaikki tyhmät, joista varmasti koituu talousrasitteita jatkossa. Mites on ap:n oman äo:n laita?
Olisiko ap:lla hiukan rasistin piirteitä..?
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä " rasite" ulkomailta adoptoitu, aikuisena työpanoksensa yhteiskunnalle antava henkilö on?
Itse näen asian erittäin positiivisena tulevan työtilanteen kannalta.
Vai onko ap sitä mieltä, että ulkomaalaissyntyinen on jotenkin huonompi kuin suomalaisia geenejä kantava?
Jos on niin, niin salli minun nauraa..! :D
T: " Puhdasverinen" arjalainen