Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei jaksa enää mua

Vierailija
05.06.2025 |

Niin olen huomannut kavereistani sen että monet ei jaksa enää mua. Olen siis noin alle 40 v mies, juon aika paljo alkoholia, noin viikottain 1 kerran ainaski vloppuna, ja välillä en saa kavereita mukaan, ymmärrän monet ei juo ja viihtyy kotona, ite kai sit oon bilehile ja tykkään juoda. Mutta olen kai sitten juoppo, en välitä :D.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitten kutsutaan juopoksi selvä :D

Oon 37-vuotias viikonloppujuoppo enkä edes minä hengailisi itseään 40-vuotiaana bilehileeksi kutsuvan miehen kanssa.

Ja mä sentään voin myöntää että alkoholiongelmainen mä olen ja todellakin hävettää.

No sitte ei tarvi hengailla, monesti mä juon yksinkin :D

Vierailija
42/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti ollut alkoholi omassa elämässä jo vuosikausia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo näillä mennään, baarit on mun juttu.

Vierailija
44/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen baarista sai naistaki, enää heitä ei kiinnosta.

Vierailija
45/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nykyää se on tommosta, nuorempana kun oli baaris niin naisetki tuli juttelee,, niit ei enää sillai kiinnosta

Vierailija
46/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo jokainen tekee elämällä mitä tekee, morjens

Vierailija
47/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole bilehile vaan keski-ikäinen rupsahtanut kaljamahainen yksinkertainen neitsyt.

Kukaan nainen ei sinusta Allu tule kiinnostumaan, vaikka jättäisitkin sen alkoholin pois, laihtuisit ja hakisit hiustensiirron. Vaikka ostaisit Audin ja opettelisit tanssimaan. 

Sinussa ei ole mitään kiinnostavaa eikä kiihottavaa meille naisille; eli ehkä hyvä että sulla on nuo juoppokaverit ja lähipubi. Jatka vaan samaa, mitään muuta ei elämässäsi tule olemaan. Mukaanlukien nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi