Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 vuotta nuorempi mies on ihastunut

Vierailija
05.06.2025 |

Töissä siis. Hän on alan opiskelija ja korkeakouluharjoittelija. Miten olette suhtautuneet tällaisiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vanhempi mies siis itse?

Vierailija
2/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tuossa iällä on?

Jos työkaveri on ihastunut, niin asia on otettava tapauskohtaisesti riippuen omista toiveista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vanhempi mies siis itse?

Ap on nainen.

Vierailija
4/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 11 vuotta nuorempi ja aivan kivasti menee jo viidettä vuotta. 

Vierailija
5/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vähän vaikeaa ottaa noin nuori vakavasti.

Vierailija
6/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi mies jaksaa nussia enemmän..

Vierailija
7/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää asia omana tietonanne ja pankaa menemään.

Vierailija
8/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kun vanhempi nainen on jo vanha, ja nuorempi mies on parhaassa iässä. Lähtee vaihtoon, kun seisokki lörpsähtää.

Vierailija
9/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kun vanhempi nainen on jo vanha, ja nuorempi mies on parhaassa iässä. Lähtee vaihtoon, kun seisokki lörpsähtää.

Ja nainen urputtaa vaihdevuosissa kaikesta...

Vierailija
10/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta iästä. Itse olen 43 joten 12 vuotta nuorempi on myös aikuinen ja tilanne olisi ok. Tosin ehkä haittaisi se ettei ole työssäkäyvä. Jos toinen olisi parikymppinen ja minä 30+ niin en harkitsisi hetkeäkään vakavaa suhdetta pojan kanssa. 

Vierailija
11/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäero on sinulle isompi ongelma kuin yhteinen työpaikka niin sitten se on. Ketään ei kuitenkaan luultavasti kiinnosta. Jos ette huutele ikäerosta kukaan ei ehkä edes tajua paljon sitä on. 

Vierailija
12/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu omasta iästä. Itse olen 43 joten 12 vuotta nuorempi on myös aikuinen ja tilanne olisi ok. Tosin ehkä haittaisi se ettei ole työssäkäyvä. Jos toinen olisi parikymppinen ja minä 30+ niin en harkitsisi hetkeäkään vakavaa suhdetta pojan kanssa. 

Ap:lla miehen ikä on 22. Olen itse 34.

Vierailija
13/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vähän vaikeaa ottaa noin nuori vakavasti.

No sitten etsit itsellesi oman ikäisen tai vanhemman kumppanin. Simple as that. Totta kyllä, etten itekään ennen miestäni osannut kuvitella itseäni nuoremman kanssa. Nyt sitten todennut, että ikä on tosiaan vain numeroita. Sain hellän ja rakastavan miehen, joka haluaa tehdä töitä suhteen eteen. On myös aidosti perhekeskeinen ja hyvä isä. Edellinen mies oli useamman vuoden vanhempi, tuurijuopputeen taipuvainen ja aika tunnekylmäkin, onneksi en saanut lasta siinä suhteessa. Nämä toki yksilökohtaisia piirteitä, mutta silti. 

Vierailija
14/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tuon ikäinen on kypsä saati edes aikuinen. Itse vain naurahtaisin huomiolle. 

Vierailija
15/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tuon ikäinen on kypsä saati edes aikuinen. Itse vain naurahtaisin huomiolle. 

Kun itse opiskelin niin suurin osa oli hyvinkin fiksuja ja asiallisia.

Vierailija
16/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse opiskelin niin suurin osa oli hyvinkin fiksuja ja asiallisia.

Olit itsekin silloin nuori ja epäkypsä. Ei parikymppinen ole mitenkään kolmikymppisen tasolla. 

Vierailija
17/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedetään, että naisen yläikäraja saadaan kaavalla 16 + miehen iän neliöjuuri, niin voidaan todeta että 22 vuotiaalle miehelle käy parhaiten 20-21 vuotias nainen. Samalla voidaan päätellä, että sinun kannattaa etsiä herraseuraa lähinnä kalmiston puolelta.

Vierailija
18/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon nyt olisi voinut kertoa ensin. 12v ikäero aikuisten välillä ei ole mitään mutta 22 on vielä aika keskenkasvuinen. En uskaltaisi viritellä mitään pitemmälle menevää kun tuon ikäisellä mieli muuttuu vielä monta kertaa isoissakin asioissa. 

Vierailija
19/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille vanha pimppisi niin mies juoksee karkuun.

Vierailija
20/23 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat vapaita?  Menkää treffeille ja katsokaa. Turha kysellä täällä ihmisten mielipiteitä, niitä riittää kyllä. Jos jotain vanhempana katuu, ne ovat menetetyt mahdollisuudet. Ei tarvitse miettiä entä jos, kun on yrittänyt. Jos se ei onnistu, jatkatte työkavereina/kavereina. Jos onnistuu,  teille tulee hieno kesä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi