Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsijat ovat vastuussa tupakansavusta

Vierailija
04.06.2025 |

Metelöinti ja musiikin soittaminen liian kovaa häiritsee naapureita ja se on siksi kielletty.  Tupakointi on paljon enemmän haittaa aiheuttava häiriö kuin kova meteli. Tupakansavu on terveyttä haittaava ja astmaa sairastaville vaarallista. Siksi tupakointi ei ole mikään perusoikeus jos savua pääsee naapuriin. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavun pääsy naapuriin on tupakoitsijan vastuulla. 

Vierailija
2/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahah 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2035 Suomi on savuton.

Vierailija
4/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2035 Suomi on savuton.

Pahalta näyttää että ei ole. 

Vierailija
5/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa asunnossani poltan sisällä ja parvekkeella, ei kiinnosta naapurien ulinat 😂

Vierailija
6/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2035 Suomi on savuton.

Parveketupakointia ei ole vieläkään kielletty.

Vierailija
7/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jouduit pohtiaan, että päädyt johtopäätökseesi?

Vierailija
8/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savunhaju om eri asia kuin todellinen terveyshaitta!

Haju voi aiheuttaa terveyhaittaa korkeintaan korvien välissä. Tupakansavun aiheuttama terveyhaittaa tulee, pitkästå jatkuvasta päivittäisestä altistumisesta, kun useampi henkilö polttaa tupakkaa samassa huoneessa passiivisen tupakoitsijan kanssa vuosia tai vuosikymmeniä.

Vierailija
9/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa itse hengenahdistuskohtauksen, kun alakerra naapurin tupakansavua tulee sisään. Yskittää paljon ja ysäkäkohtauksen jälkeen tuntuu, että tukehdun ja se kuuluu yskän äänissä. Yskä on hiukan erilaista. Tänään alakerta kännäsi kolmatta päivää putkeen ja  veti tupakkaa taas parvekkeella. Olin puhelimessa ja kommentoin jotain tupakoinnista puhelimen toisessa päässä olevalle läheiselle. Sain yskäkohtauksen, nousin  ottamana lääkettä, sulkemaan parvekkeen ovea ja samalla meinasin kompastu kynnykseen. En kaatunut, kun otin kiinni ikkunalaudasta, jonka seurauksen siinä ollut kynäpurkki tippu parvekkeen lattialle rätisten. Yskin edelleen ja puhelin oli edelleen auki. Sitten kuului alahaalta räkästä naurua, yskääni yritettiin imitoida ja minulle huudettiin suurinpiirtein, näyttelet ja yksiksesi siellä kuitenkin puhut. Vähän ikävemmin sanakääntein, siten miten aggressivinen päihderiippuvainen nyt suutuspäissään huutelee. 

Tällaista se on, kun tupakoitsija ei vaan millään ymmärrä mitä se myrkky oikeasti toisille voi aiheuttaa.

onneksi meidän taloyhtiöön tulee pian parveketuapkointileito asumisterveystarkastajan toimesta. Sitten on minulleakin oikeudenumaisia mahdollisuuksia nauttia terveestä sisäilmasta ja oleskella myös omalla parvekeellani pelkäämättä terveyteni puolesta. 

Vierailija
10/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savunhaju om eri asia kuin todellinen terveyshaitta!

Haju voi aiheuttaa terveyhaittaa korkeintaan korvien välissä. Tupakansavun aiheuttama terveyhaittaa tulee, pitkästå jatkuvasta päivittäisestä altistumisesta, kun useampi henkilö polttaa tupakkaa samassa huoneessa passiivisen tupakoitsijan kanssa vuosia tai vuosikymmeniä.

EI muuten ole! Tästä on juuri tullut oikeuden ratkaisu, jossa todettiin, että savun hajukin on tervyshaitta ja se on todettu tutkimuksin. Siinäkin on myrkyllisiä aineita. 

Vierailija
11/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kun perseestäsi tehtiin hattu päähäsi, niin olet vastuussa siitä hatusta ja päästäsi

OTa se perse pois päästäsi.

Vierailija
12/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kun perseestäsi tehtiin hattu päähäsi, niin olet vastuussa siitä hatusta ja päästäsi

OTa se perse pois päästäsi.

kiertoilmaisu paskapäälle

Vierailija
13/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa itse hengenahdistuskohtauksen, kun alakerra naapurin tupakansavua tulee sisään. Yskittää paljon ja ysäkäkohtauksen jälkeen tuntuu, että tukehdun ja se kuuluu yskän äänissä. Yskä on hiukan erilaista. Tänään alakerta kännäsi kolmatta päivää putkeen ja  veti tupakkaa taas parvekkeella. Olin puhelimessa ja kommentoin jotain tupakoinnista puhelimen toisessa päässä olevalle läheiselle. Sain yskäkohtauksen, nousin  ottamana lääkettä, sulkemaan parvekkeen ovea ja samalla meinasin kompastu kynnykseen. En kaatunut, kun otin kiinni ikkunalaudasta, jonka seurauksen siinä ollut kynäpurkki tippu parvekkeen lattialle rätisten. Yskin edelleen ja puhelin oli edelleen auki. Sitten kuului alahaalta räkästä naurua, yskääni yritettiin imitoida ja minulle huudettiin suurinpiirtein, näyttelet ja yksiksesi siellä kuitenkin puhut. Vähän ikävemmin sanakääntein, siten miten aggressivinen päihderiippuvainen nyt suutuspäissään huutelee. 

Jos olet noin herkkä et kykyne parvekkeelle menee. Koivut mänty heinät jne. Paskaa puhut

Vierailija
14/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa itse hengenahdistuskohtauksen, kun alakerra naapurin tupakansavua tulee sisään. Yskittää paljon ja ysäkäkohtauksen jälkeen tuntuu, että tukehdun ja se kuuluu yskän äänissä. Yskä on hiukan erilaista. Tänään alakerta kännäsi kolmatta päivää putkeen ja  veti tupakkaa taas parvekkeella. Olin puhelimessa ja kommentoin jotain tupakoinnista puhelimen toisessa päässä olevalle läheiselle. Sain yskäkohtauksen, nousin  ottamana lääkettä, sulkemaan parvekkeen ovea ja samalla meinasin kompastu kynnykseen. En kaatunut, kun otin kiinni ikkunalaudasta, jonka seurauksen siinä ollut kynäpurkki tippu parvekkeen lattialle rätisten. Yskin edelleen ja puhelin oli edelleen auki. Sitten kuului alahaalta räkästä naurua, yskääni yritettiin imitoida ja minulle huudettiin suurinpiirtein, näyttelet ja yksiksesi siellä kuitenkin puhut. Vähän ikävemmin sanakääntein, siten miten aggressivinen päihderiippu

Kyllä kykenen. Siitepölyallergiaa voi hoitaa. Sinä vaikutat todella aggressiiviselta. 

Vierailija
15/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tulipalo on saanut alkunsa kännitupakoijan sammuttua tai sekoiltua niin että roskis onkin se tuhkis? Vielä hulluruohoa kyytipojaksi...

Vierailija
16/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee miten vihamielisiä persoonia tupakoitsijat ovat. Ei mitään väliä mitä muille tekevät. 

Vierailija
17/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen taas näkee miten vihamielisiä persoonia tupakoitsijat ovat. Ei mitään väliä mitä muille tekevät. 

Hahahahahah 😂🥳

Vierailija
18/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tulipalo on saanut alkunsa kännitupakoijan sammuttua tai sekoiltua niin että roskis onkin se tuhkis? Vielä hulluruohoa kyytipojaksi...

Yksi sukulainen kuoli tulipalossa, kun oli päättänyt tupakoida sängyssän ja kipinä sytytti tulipalon. Ei päässyt itse sitten pois ja kuoli siinä tulipalossa. Hänelle oli puhuttu pitkään  ettei pitäisi tupakoida, hän oli sitä mieltä ettei tupakkaan voi kuolla. Voi kuolla monella eri tavalla... 

Vierailija
19/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan missä tahdon, turha tulla kieltämään. Mikä nautinto meiltä seuraavaksi kielletään?

Vierailija
20/20 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan missä tahdon, turha tulla kieltämään. Mikä nautinto meiltä seuraavaksi kielletään?

Eihän sitä tarvitsisi kieltää, jos tupakoitsijat ajattelisivat muita ihmisiä ja tupakoisivst siten etteivät altista muita niille myrkyille. Mutta, kun eivät ole tuntuneet osaavan niinkin yksinkertaista asiaa tehdä, tai välittämän muista, niin pakko on ollut lähteä rajoittamaan tupakointia ja lopulta kieltämään se kokonaan. Nämäkin ovat niitä kuuluisia valintoja.